آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

منابع حاصل از عوارض آلایندگی کمک بزرگی به توسعه شهرستان ری است

به گزارش راگانیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان ری، سید حسین هاشمی روز دوشنبه در حاشیه زیارت حرم حضرت عبدالعظیم(ع) در گفتگویی با بیان اینکه خدمات عمرانی، بهداشتی و درمانی شهرستان ری و روستاهای اطراف آن ساماندهی خوبی شده است افزود: خدمات عمرانی که در شهرستان ری شده است ماندگار خواهد بود.

وی با بیان اینکه منابع مالی دولت تدبیر و امید محدود است افزود: کاهش قیمت و صادرات نفت دست دولت را برای حمایت مالی از طرح ها تا حدودی بسته است اما تلاش می شود تا کارها به پیش رود.

هاشمی احداث و ایجاد شهرک های تخصصی صنعتی از جمله شهرک پوشاک را از فرصت های پیش روی اقتصادی برای توسعه شهرستان ری ذکر کرد و افزود: تلاش می شود با جذب سرمایه گذاران خارجی در دوره پساتحریم مخصوصا در شهرک های صنعتی اطراف شهرستان ری شتاب بیشتری به رشد صنعتی و اقتصادی شهرستان ری بدهیم.

وی ارتقای جایگاه ادارات شهرستان ری را مورد تاکید قرار داد وافزود: البته باید توجه کرد که رشد اقتصادی لزوما منوط به رشد جایگاه ادارات شهرستان ری نیست بلکه می توان با تلاش و برنامه ریزی تراز شهرستان ری را بالا برد و حتی ادارات با مشاهده این رشد خود را بالا خواهند کشید تا از قافله خدمت و ارتقا عقب نمانند.

هاشمی با اشاره به اینکه رشد و توسعه جایگاه مذهبی و فرهنگی شهرری با کمک تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) در حال انجام است و خدمات توریستی مذهبی مورد توجه است افزود: شهرری به عنوان قبله تهران نعمتی برای استان تهران است و ارزش معنوی و زیارتی خاصی دارد.

وی با بیان اینکه یکی از تحولات شهرستان ری پس از روی کار آمدن دولت تدبیر وامید وحدت سیاسی آن است افزود: شهرری در گذشته کاملا سیاسی بود اما امروز در سایه وحدت جریان ها و تفکرات سیاسی که حاصل زحمات مسئولان و معتمدین شهرستان ری است شاهد رشد روزافزون آن هستیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.