آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

آموزش رفتارهای ترافیکی به دانش آموزان مدرسه کیان باقرشهر

IMG_7798 [1280x768]

به گزارش راگانیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر ؛ قربانی گفت : دانش آموزان باقرشهری با همکاری واحد ترافیک شهرداری باقرشهر 22 دی ماه در مدرسه پسرانه کیان آموزش دیدند .

مسئول آموزش شهروندی شهرداری باقرشهر در ادامه هدف از برگزاری این کارگاه آموزشی را آموزش قوانین راهنمایی و رانندگی به دانش آموزان و ترویج فرهنگ قانون مداری دانست و افزود : بايد مسئله آموزش قوانين راهنمايي و رانندگي به دانش آموزان به صورت بسيار جدي دنبال شود تا مهارت های لازم در مورد مقابله با حوادث را بیاموزند .

قربانی در ادامه اظهار داشت : یاد دادن قوانین به زبان ساده به دانش آموزان همچون رفت و آمد در بین خطوط، گذر عابر پیاده ، استفاده از پل های هوایی ، بستن کمربند ایمنی ، نحوه نشستن به داخل خودرو ، بستن کمربند ایمنی و تخلفات حین رانندگی آموزش داده می شود و در پایان دوره ، جهت تشویق دانش آموزان یک همیار پلیس انتخاب می شود .

وی در پایان تصریح کرد : ترافیک از مهمترین فعالیت های مدیریت شهری و مهندسی ترافیک هر جامعه ای است، که امروزه در ایران خصوصاً در کلانشهرهای جامعه با زندگی روزمره شهروندان عجین گشته است، با توجه  به این مسأله باید نقش خانواده را در آموزش فرهنگ ترافیک از همان اوایل کودکی بسیار با اهمیت بدانیم .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.