آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

تجدید میثاق رئیس جمهور با آرمان‌های والای امام راحل

خبرگزاری فارس: تجدید میثاق رئیس جمهور با آرمان‌های والای امام راحل

به گزارشراگانیوز  حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی صبح امروز یکشنبه و در آستانه سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی به‌ همراه اعضای هیئت دولت در حرم مطهر امام خمینی (ره) حاضر شد و با آرمان‌های والای انقلاب اسلامی تجدید میثاق کرد.

دولتمردان با حضور پرشور خود یاد و خاطره پیر جماران را گرامی داشتند.

رئیس جمهور و جمعی از اعضای هیئت دولت، با نثار تاج گل و قرائت فاتحه به مقام شامخ معمار کبیر انقلاب اسلامی گل ادای احترام کردند و با آرمان‌های والای امام راحل، شهدا و رهبر معظم انقلاب تجدید میثاق کردند.

حاضران در این مراسم همچنین با حضور بر سر مزار بانو خدیجه ثقفی همسر مکرمه امام راحل از رشادت‌ها و فداکاری‌های بانوی بزرگ انقلاب تجدید میثاق کردند.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسن خمینی در ابتدای این مراسم به استقبال رئیس جمهور و اعضای هیئت دولت رفت و آقای روحانی را در این مراسم همراهی کرد.

به گزارش فارس همچنین در این مراسم حجت‌الاسلام علوی وزیر اطلاعات، جهانگیری معاون اول رئیس جمهور، رحمانی‌فضلی وزیر کشور، دهقان وزیر دفاع، پورمحمدی وزیر دادگستری، صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی، فانی وزیر آموزش و پرورش، ظریف وزیر امورخارجه، جنتی وزیر ارشاد، نعمت‌زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت، سورنا ستاری معاون رئیس‌جمهور، ربیعی وزیر کار و تعاون اجتماعی، گودرزی وزیر ورزش و جوانان، حجتی وزیر جهاد کشاورزی، قاضی‌زاده وزیر بهداشت، چیت‌چیان وزیر نیرو و جمعی از معاونان نیز رئیس جمهور را در این مراسم همراهی می‌کردند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.