آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

برگزاری کارگاه آموزشی پیشگیری و کنترل سرطان های شغلی

برگزاری کارگاه آموزشی پیشگیری و کنترل سرطان های شغلی

به گزارش راگانیوز به نقل از  روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر ؛ قنبری با اعلام این خبر گفت : کارگاه آموزشی پیشگیری و کنترل سرطان های شغلی قرار است با همکاری شبکه بهداشت شهرستان ری در 27 بهمن در سالن آمفی تئاتر عطر یاس باقرشهر برگزار گردد .

قنبری هدف از ایجاد این کارگاه آموزشی را آشنایی مدیران صنایع با مواد شیمیایی خطرناک سرطان زا در کارخانجات صنعتی دانست و تصریح کرد : ارائه راهکارهای کنترل و پیشگیری از سرطان های شغلی و گروه بندی مواد شیمیایی را از جمله اهداف برگزاری این کارگاه آموزشی است .

وی در ادامه با بیان اینکه کارخانجات متعددی در محدوده باقرشهر هستند ، افزود : دغدغه اصلی ما آگاهی و افزایش سطح معلومات مدیران صنایع در این حوزه است تا همه کارگران را ملزم به رعایت موارد ایمنی و پیشگیری از حوادث و بیماری های ناشی از کار صنایع و واحدهای تولیدی کنند .

لازم به ذکر است ؛ این کارگاه آموزشی در 27 بهمن ماه با حضور خانم دکتر افتخاری متخصص طب کار، خانم دکتر بهرامیان ، خانم دقیقی مسئول واحد تغذیه شبکه بهداشت شهرستان ری ، مهندس رنجبران مسئول شبکه بهداشت شهرستان ری و خانم سبزه خواه مسئول واحد بیماری شبکه بهداشت شهرستان ری از ساعت 9:30 الی 12:30 در سالن عطر یاس برگزار خواهد شد .

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.