آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

حضور گسترده مردم انقلابی در راهپیمایی 22 بهمن ماه ، دشمنان را نا امید خواهد کرد

شهردار باقرشهر:حضور گسترده مردم انقلابی در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه ، دشمنان را نا امید خواهد کرد

به گزارش راگانیوز به نقل از  روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر ، سعید استاد فرج ضمن تبریک و تهنیت به مناسبت پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ، گفت : برگزاری با شکوه راهپیمایی 22 بهمن ماه نیازمند حضور مردم است ، که باید با انسجام و حضور گسترده این مراسم با شکوه هر چه بیشتر انجام شود .

شهردار باقرشهر با تاکید بر اینکه حضور گسترده مردم ، ارداه ملت و اقتدار را نشان می دهد ، اظهار داشت : حضور حداکثری ملت ایران ، انسجام و وحدت در این روز فرخنده می تواند سبب نا امیدی و یاس دشمنان شده و خط بطلانی بر برنامه و هدف های آنان بکشد .

سعید استاد فرج با تاکید بر پیش رو بودن انتخابات خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی ، تصریح کرد : از آنجایی که هدف دشمنان کم جلوه دادن حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن ماه است لذا بی تردید امسال نیزهمچون سال‌های گذشته ملت غیور و همیشه در صحنه ایران اسلامی با حضور حداکثری خود بار دیگر حماسه می آفرینند .

وی در ادامه سقوط رژیم پهلوی و استقلال کامل کشور را هدف انقلاب اسلامی دانست و افزود : ملت ایران با حضور گسترده خود  در روز 22 بهمن از آرمان های انقلاب اسلامی محافظت می کنند و ضمن تجدید بیعت با شهدا و رهبر معظم انقلاب اسلامی ، اقدامات دشمنان را برای تفرقه افکنی بین مردم و مسئولان نظام جمهوری اسلامی ناکام می‎گذارند.

شهردار باقرشهر با بیان اینکه باید راهپیمایی و مراسمی در خور شان انقلاب اسلامی برگزار شود ، خاطرنشان کرد : راهپیمایی و حضور پرشور مردم در 22 بهمن ماه هر سال فشرده ‌تر از سال‌های قبل می باشد که تضمین‌ کننده تداوم انقلاب اسلامی بوده است و تمامی نیروها و مسئولین نیز باید با انسجام و وحدت در این مراسم شرکت کنند و سایر اقشار را به حضور گسترده تشویق نمایند .

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.