آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

حضور گسترده و پرشور مردم باقرشهر در راهپیمایی 22 بهمن

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر ؛ مردم فهیم باقرشهر در راهپیمایی بیست و دوم بهمن، با اراده محکم و پولادین خویش به پا خاسته و در برابر استبداد دشمنان کینه توز ایستادگی کردند و در جشن پیروزی انقلاب اسلامی همچون سال های گذشته با صلابت حضور یافتند .

شهردار باقرشهر در حاشیه این راهپیمایی باشکوه ، گفت : مردم باقرشهر با حضور گسترده و باشکوه خود در راهپیمایی 22 بهمن اقتدار ملت ایران را به نمایش گذاشتند و ثابت کردند هیچ‌گاه از آرمان‌های انقلاب و ارزش‌های اسلامی خود عقب‌نشینی نمی‌کنند و همواره دشمنان را نا امیدتر از قبل خواهند کردند  مردم عزیز باقرشهر از زن و مرد گرفته تا پیر و جوان ، نشان دادند که در سایه ولایت پذیری، اتحاد و همدلی می توانند به ظلمت و تاریکی غلبه کنند   .

رییس شورای اسلامی شهر باقرشهر با حضور در مراسم راهپیمایی 22 بهمن ؛ اظهار داشت : انقلاب اسلامی  ایران با اهداف و آرمان های متعالی خود، الگویی برای تمام ملت های مظلوم  و مستضعف جهان است و رهبری بی نظیر حضرت امام خمینی(ره)،  خون شهداء، استقامت و اراده مردم ایران باعث پیروزی و تداوم این انقلاب شد جای بسی خوشحالیست مردان و زنان باقرشهری بار دیگر با شور و شعور انقلابی خود حماسه‌ای ماندگار آفریدند و یک صدا ایران را فریاد زدند.

مردم این دیار در طول مسیر با سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا ، مرگ بر اسرائیل ، مرگ بر آل سعود خشم و انزجار خود را از استکبار جهانی نشان دادند و لرزه بر تن دشمان انداختند .

اقشار مختلف باقرشهرامروز با شرکت در راهپیمایی 22 بهمن ماه به دنیا ثابت کردند که بعد از 37 سال همچنان حامی انقلاب هستند و در برابر استکبار می ایستند .

لازم به ذکر است ؛ مراسم باشکوه راهپیمایی 22 بهمن ماه از ساعت 10 صبح امروز از ابتدای خیابان سی متری امام خمینی (ره) آغاز شده و در مصلی بزرگ باقرشهر به اتمام رسید .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.