آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

فرماندار ری: ارتقا و برخورداری روستاهای شهرستان ری در دستور کار است

به گزارش  راگانیوز به نقل از ایرنا، هدایت الله جمالی پور روز یکشنبه در مراسم بهره برداری از دو مدرسه خیرساز الهام حاجیان و امام رضا(ع) گفت: با حمایت و همت دولت تدبیر و امید امکانات لازم را به طور مساوی میان مناطق شهری و روستایی تقسیم می کنیم.
وی با بیان اینکه دولت یازدهم مظلومترین دولت انقلاب اسلامی است افزود: شرایط اقتصادی کشور به حدی بغرنج شده است که برخی نهادها نگران حقوق پایان ماه کارمندان خود هستند.
جمالی پور با بیان اینکه مدرسه سازی از سوی افراد نیکوکار یادگاری ارزشمند از آنان است افزود: این کار علاوه بر رضایت قلبی و درونی برای انسان ذخیره ای ارزشمند برای آخرت است.
وی گفت: دولت تلاش دارد تا با ایجاد رشد اقتصادی زندگی مردم را دچار تحول معیشتی کرده و رشد بیکاری را متوقف کند.
مدرسه الهام حاجیان توسط خیرنیک اندیش حیدر علی حاجیان با مشارکت اعتبارات دولتی در زیربنایی به مساحت هزار و 890 متر مربع با 15 کلاس درس و 6 اتاق اداری ساخته شده است.
مدرسه امام رضا(ع) نیز از سوی دو خیر نیک اندیش عبدالحمید عبدخدایی و ایمان عیاض پور با حمایت سازمان نوسازی مدارس با هزینه 15 میلیارد ریال در سه طبقه و 9 باب کلاس با هزار و 550 متر مربع زیربنا ساخته شده است.
مراسم بهره برداری از این مدارس که از مدارس تابعه ناحیه دو آموزش و پرورش شهرری هستند با حضور رضوی معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری، جمالی پور فرماندار ویژه شهرستان ری، بیدارپور مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس استان تهران و اسدنژاد رئیس آموزش و پرورش ناحیه دو شهرری برگزار شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.