آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

50 هزار پوسترمدیریت مصرف آب از سوی آبفای منطقه 6 توزیع شد

مشاورمدیرکل و مدیر روابط عمومی آبفای منطقه شش تهران (شهرری) از توزیع 50 هزار پوستر مدیریت مصرف آب در بین مشترکان خبر داد.

‘ مرتضی میرآبادی’  اظهارداشت: آبفای منطقه شش با هدف دستیابی به فرهنگ مصرف بهینه آب و به منظور گذر از بحران کم آبی و آموزش راهکارهای مدیریت مصرف آب اقدام به تهیه و توزیع تراکت هایی دراین خصوص کرد.

وی با بیان اینکه این تراکت ها بین مشترکین تجاری و مجتمع های مسکونی با جمعیت بالا توزیع شده، افزود: اطلاع رسانی در زمینه رفع نقص شیرآلات و تاسیسات داخلی مجتمع های مسکونی و مراکز تجاری و استفاده از ابزار کاهنده مصرف آب از جمله روش های مدیریت مصرف آب در این تراکت ها است.

میرآبادی در ادامه ضمن ابرازخوشنودی و شکر از نزول باران به درگاه خداوند تاکید کرد: بارندگی های اخیر تاثیرچندانی دربهبود ذخایرمنابع آبی نداشته و تهران به دلایل منابع آبی محدود و جمعیت بالا همچنان با بحران کم آبی مواجه است.

وی با بیان اینکه در ایام تابستان سالجاری نیز تعداد 250 هزار تراکت به تعداد مشترکان آبفای این منطقه توزیع شد، افزود: تمامی شهروندان باید صرفه جویی در مصرف آب را یک وظیفه همگانی قلمداد کنند و همواره به خصوص با توجه به فرا رسیدن ایام ماه محرم در جریان برگزاری آیین های مرتبط با این ایام از مصارف غیرضروری آب از جمله باز گذاشتن شیر آب پرهیز کنند و بر مصرف آب مدیرت لازم را داشته باشند تا همه از آبی سالم بهره مند شوند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.