آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

55 واحد نانوایی شهر ری در روز میلاد حضرت عبدالعظیم (ع) نان تبرکی توزیع می کنند

ˈقامتعلی عزیزیˈ روز شنبه در گفت وگو با ایرنا ، اظهارداشت: با توجه به برنامه ریزی و حمایت های آیت الله محمدی ری شهری تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) در روز یکشنبه برابربا ولادت حضرت سیدالکریم (ع) به مورد اجرا گذاشته می شود، خیرین شهر ری نیز مشارکت خواهند داشت.

وی گفت: به همین مناسبت تعداد 15 واحد نانوایی نان تافتون، هشت واحد نان سنگک، 12 واحد نان لواش و 20 واحد نان بربری درسطح شهر ری اقدام به توزیع نان تبرکی در طول روز یکشنبه خواهند کرد.

عزیزی با بیان اینکه بالغ بر650 واحد نانوایی فعال درسطح شهر ری وجود دارد وهریک از این واحدها که بخواهند می توانند در این طرح خداپسندانه شرکت کنند، هدف از این حرکت را بزرگداشت سیدالکریم (ع) و تبعیت از فرموده معصومین (ع) که زیارت عبدالعظیم الحسنی (ع) به مانند زیارت امام حسین (ع) در کربلا است، در واقع ارج نهادن به مقام حضرت سیدالشهدا (ع) عنوان کرد.

وی گفت: در نشستی که اخیرا با تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) و برخی از مسوولان آستان برگزار شد، با هماهنگی های صورت گرفته مقرر شد برای مراسم وفات حضرت سید الکریم (ع) نیز طرح تبرکی پخت نان صلواتی در سطح شهر ری و احیانا با مشارکت شهرهای مجاور نیز به مورد اجرا گذاشته شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.