آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

شهر ری آماده استقبال و اسکان مسافران نوروزی است

راگانیوز- شهردار منطقه 20 تهران گفت: با نزدیک شدن به سال جدید شهر ری آماده استقبال و اسکان مسافران نوروزی است.

 

 به گزارش راگانیوزمنصور کتانباف روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: به همین منظور سالنی از سوی شهرداری تدارک داده شده تا اینکه مسافرانی اگر تصمیم گرفتند یک شب یا بیشتر در این منطقه اسکان داشته باشند اسکان یابند و این مکان از امکانات آب و برق ، گاز و تلفن برخوردار بوده و هیچگونه وجهی از آنان دریافت نخواهد شد.

وی اظهار داشت: در همه شهرها معمولا ستاد تسهیلات نوروزی از مدت ها قبل راه اندازی می شود و شهر تهران هم استثناء نیست از این موضوع و اختصاصا در منطقه 20 هم تمهیداتی اندیشیده شده و در حال آماده سازی است.

شهردار منطقه 20 تصریح کرد: از سوی ستاد سفرهای نوروزی ، مدارس نواحی آموزش و پرورش برای این امر پیش بینی شده و برخی از حسینیه ها هم به این ترتیب آماده پذیرای از مسافران نوروزی هستند. مسافرخانه هایی هم که در منطقه است این امکان را دارند ، اما متاسفانه شهر ری فاقد هتل می باشد .

وی با اشاره به ظرفیت سالن پذیرایی میهمانان نورزی شهرداری منطقه 20 گفت: این سالن 50 خانوار را می تواند در خود پوشش دهد ضمن اینکه آماری که در سنوات گذشته داشتیم همین مقدار نیاز را نشان می دهد.

شهردار منطقه 20 در باره اسکان مسافران نوروزی در پارک ها و معابر خاطر نشان کرد: توصیه شده که کسی در معابر و پارک ها چادر نزند که خدای نکرده تهدید و تعرضی به آنها نشودقطعا ما این را در جلسه شورای اداری شهرستان به یک جمع بندی نهایی برسیم و اطلاع رسانی هم خواهیم کرد.

کتانباف خاطرنشان کرد: البته ما در شرق حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) هم ظرفیتی را داریم مه می توان به نوعی آنجا را مدیریت کنیم تا مردم از آنجا استفاده کنند که ناز است در شورای اداری مصوب شود که بعد از آن اطلاع رسانی می کنیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.