آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

امام جمعه ری بر لزوم ارائه بیشتر خدمت به مردم تاکید کرد

راگانیوز – امام جمعه شهر ری بر لزوم ارائه بیشتر خدمت به مردم تاکید کرد و گفت: فرصت خدمت کردن به مردم بسیار کوتاه ولی با ارزش است پس این زمان را مغتنم شماریم و برای آن ارزش قایل شویم.

به گزارش راگانیوز ، حجت الاسلام سید علی شاهچراغی در شصت و سومین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان ری که روز یکشنبه و در محل فرمانداری شهرستان ری برگزار شد افزود: باید تمام دستگاه های اجرایی مصوبات شورای فرهنگی ری را پیگیری و برای بهتر شدن وضعیت فرهنگی شهرستان تلاش کنند.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری نیز گفت: ایجاد بستری مناسب در فضای فرهنگی هنری موجب رقابت بین هنرمندان می شود و این امر شناخت هنرهای جدید و نهفته را در پی خواهد داشت.

مهدی ابوالحسنی با اشاره به سابقه تاریخی ، مذهبی و ورزشی ری اظهار کرد: وجود حرم عبدالعظیم حسنی(ع) ،امامزادگان و بزرگانی که در ری مدفون هستند بر اهمیت این منطقه افزوده و با توجه به قدمت بالای شش هزار سال ، آثار تاریخی و مذهبی با ارزش این منطقه ، امیداست که روز فرهنگی ری به روز ملی ری ارتقا یابد.

بنابراین گزارش در این جلسه مصوب شد ادارات شهرستان ری پیشنهادات خود را در خصوص روز ملی ری به شورا ارایه و میراث فرهنگی و سایر دستگاه های فرهنگی مرتبط تمام ظرفیت های فرهنگی و هنری خود را جهت هرچه بهتر شدن برنامه هفته فرهنگی شهرستان ری اعلام کنند.

این گزارش حاکیست فرماندار ویژه شهرستان ری در این جلسه از تمامی مسوولان خواست در سال جدید برای دستیابی شهرستان به جایگاه اصلی اش که همانا خواسته دولت می باشد ، تلاشی مضاعف داشته باشند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.