آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

خرداد ماه حزن و اندوه مردم ایران اسلامی است

فرمانده ناحیه بسیج حضرت عبدالعظیم (ع )گفت: خرداد ماه حزن و اندوه مردم ایران اسلامی است که ارزش های اصیل فراموش شده آن توسط بزرگ مردی از ثلاله پیامبر(ص) احیا شد.

سرهنگ پاسدار ˈعلی ابوالحسنیˈ روز یکشنبه بمناسبت فرارسیبدن بیست و پنجمین سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی با اشاره به خدمات ارزنده و ابعاد شخصیتی امام راحل افزود: آثار و اندیشه امام راحل بایستی بیش از گذشته برای مردم بویژه نسل جوان تبیین شود.

وی با بیان اینکه حضرت امام (ره) استقلال، عزت و آبروی ملت ایران را به آن بازگرداند، خاطر نشان کرد: امام راحل یک تنه در مقابل شرق و غرب ایستاد و با اتکا به خداوند متعال و ایمان و تقوایی که در وجودش موج می زد کمر کفر و استکبار را در هم شکست.

ابوالحسنی با اشاره به فرارسیدن سالگرد ارتحال امام راحل، تاکید کرد: در 14 خرداد ملت ایران داغدار امامی است که ما را از اوج ذلت به اوج عزت رساند و نام ایشان محبوب ترین واژه قرن است.

وی گرامیداشت مقام و شخصیت معنوی و الهی حضرت امام خمینی(ره) را بر هر ایرانی واجب دانست و خاطر نشان کرد: ما باید در راستای زنده نگه داشتن یاد و خاطره انقلاب اسلامی کوشا بوده و به عنوان یک الگوی برتر در بین سایر کشورهای اسلامی تلاش کنیم.

فرمانده ناحیه بسیج حضرت عبدالعظیم (ع) ادامه داد: روزهای 14 و 15 خرداد از اهمیت بسیاری در تاریخ کشور برخوردار است که باید برای برگزاری هر چه با شکوه تر این ایام کوشید.

ابوالحسنی با اشاره به اینکه امام خمینی(ره) بزرگترین شخصیت قرن حاضر بود که ملت ایران را از ظلم و ستم نجات بخشید، افزود: قیام 15 خرداد برای همیشه در تاریخ ماندگار خواهد بود و حوادث این روز باید بیش از پیش به جامعه به ویژه نسل جوان ارائه شود.

وی اظهار داشت: ما باید مراسم بزرگداشت یاد امام (ره) را هر ساله بزرگتر و باشکوهتر برگزار تا به جهانیان ثابت کنیم که هنوز بر پیمان خود ایستاده ایم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.