آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

کارمندان نمونه شهرداری باقرشهر تجلیل شدند

به مناسبت هفته دولت و روز کارمند به همت روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر با حضور شهردار و اعضای شورای اسلامی باقرشهر از کارمندان نمونه این اداره تجلیل به عمل آمد.

121)

به گزارش راگا نیوز در این آیین شهردار باقرشهر ضمن تبریک به مناسبت هفته دولت و روز کارمند اظهار داشت: یک کارمند نمونه باید، صداقت در کار، رعایت امانت‌داری، رعایت حقوق مردم، حسن خلق و داشتن وجدان کاری از خصوصیاتش باشد و در راستای عمران و آبادی کشور، اجرای عدالت، امیدواری مردم به آینده و تحکیم اصول نظام مقدس جمهوری اسلامی حرکت کند.

استاد فرج گفت: به‌رغم مشکلات و کمبودهای فراوانی که وجود داشت دولت در یک سال گذشته کارنامه قابل قبولی در عرصه‌های مختلف داشته است.

وی تصریح کرد: اگرچه همچنان مشکلات فراوانی در بخش‌های مختلف اقتصادی، تأمین معیشت مردم، ایجاد اشتغال مولد و فرآیند رشد و توسعه کشور وجود دارد، دولت زیر سایه رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) با تمام توان درصدد پشت سر گذاشتن مشکلات است.

در ادامه سخنگوی شورای اسلامی باقرشهر با تبریک هفته دولت و روز کارمند اظهار داشت: کارمندان باید بتوانند با ارتباط درست با مردم و پاسخگویی به نیازهای مردمی رابط خوبی بین مردم و دولت باشند، به‌طوری‌که نیازهای مردم را به دولت و قوانین و برنامه‌های دولت را به مردم معرفی نمایند.

حبیب زاده تصریح کرد: تکریم ارباب‌رجوع یکی از وظایف کارمندان است که باید به آن توجه کرده و نگاهی ویژه‌ای به آن داشته باشند.

لازم به ذکر است در پایان این مراسم از کارمندان نمونه شهرداری باقرشهر با اهداء هدیه تقدیر شد.

 

انتهای پیام /م/ا

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.