آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

نمایشگاه عکس نغمه پردازان جاودان در شهرری برپا شد

 

به گزارش راگانیوز به نقل از ایرنا، در این نمایشگاه حدود 70 عکس از استادان موسیقی ایران از دوره قاجاریه تاکنون به نمایش در آمده است.
عکس های مزبور بخشی از دو هزار تصویر از یک مجموعه فاخر و بی نظیر است که در مناسبت های مختلف برای علاقه مندان هنر موسیقی و آواز به نمایش در می آید.
نمایشگاه عکس نغمه پردازان جاودان، با هدف آشنایی جوانان با مفاخر و بزرگان موسیقی ایران زمین برپا شده است.
علاقه مندان برای تماشای آثار این نمایشگاه می توانند از 9 تا 19 مهر ماه از ساعت 10 تا 20 به مجتمع فرهنگی هنری شیخ ابوالفتوح رازی واقع در میدان نماز شهرستان ری مراجعه کنند.
**همایش فرهنگی هنری همای رحمت با حضور هنرمندان برجسته کشور در ری برگزار شد
همایش فرهنگی هنری همای رحمت به مناسبت عید سعید غدیر خم با حضور جمعی از هنرمندان برجسته کشور، به ویژه هنرمندان شهرستان ری برگزار شد.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری در این همایش ضمن گرامی داشت عید امامت و ولایت، واقعه تاسف بار منا در سرزمین وحی را تسلیت گفت و از هنرمندان خواست که با تولید آثار هنری این واقعه را برای آیندگان ثبت و ضبط کنند.
مهدی ابوالحسنی افزود: خداوند زیبایی را دوست دارد و هنر نیز عین زیبایی است و کار هنرمندان، چیزی جز تفکر و ابراز عقیده با زبان هنر نیست.
وی ماندگاری تفکر و یک واقعه را مرهون به تصویر کشیدن آن به زبان هنر دانست و افزود: اگر موضوعی خاص در قالب هنر نگنچد، گویی اتفاقی نیفتاده و ماندگاری نیز نخواهد داشت.
در ادامه همایش، شعر خوانی توسط شاعران پیشکسوت ری، همخوانی و برنامه تک نوازی و دو نوازی اجرا شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.