آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

افزایش وسعت باغ پرندگان مجموعه عطر سیب به 10هزار متر مربع

به گزارش راگانیوز به نقل از  روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر ،مسئول فضای سبز شهرداری باقرشهر گفت : در حال حاضر مساحت باغ پرندگان مجموعه سیب 4 هزار مترمی باشد که قرار است در طی سه مرحله 6 هزار متر به وسعت آن برای ایجاد باغ وحش بیافزاییم.

خدابنده لو در ادامه با اشاره به مراحل ایجاد باغ وحش در این مجموعه ، افزود : در مرحله اول افزایش وسعت فضای باغ پرندگان و در مرحله دوم کارهای عمرانی باغ وحش از جمله ساخت قفس برای نگهداری حیوانات ودر مرحله آخر خرید گونه های جدید و نادر از حیوانات را دردستور کار داریم .

وی با اشاره به اینکه توسعه شهرها و گسترش زندگی آپارتمانی فرصت بودن در کنار طبیعت و حیوانات را از همگی گرفته است ،گفت : با احداث باغ وحش در راستای این امر می توانیم اوقات فراغت شهروندان را به بهترین نحو پر کنیم .

مسئول فضای سبز شهرداری اظهار داشت : برای ارتقای وسعت باغ پرندگان مجموعه عطر سیب حدود 250 میلیون تومان اعتبار تخصیص داده شده که قرار است در سال جدید به بهره برداری برسد .

لازم به ذکر است ؛ باغ پرندگان بوستان عطر سیب شهرداری باقرشهر از جمله مراکز تفریحی است که توسط کارشناسان این شهرداری راه اندازی و تجهیز شده است. این باغ اکثر گونه های پرندگان ایرانی و همچنین گونه هایی از آهو و شتر مرغ را نیز دارد .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.