آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

شهرداری باقرشهر یکی از شهرداریهای نمونه در اعمال مقررات و ساماندهی واحدهای آلاینده در استان تهران است


به گزارش راگا نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر ، مهندس محمودرضا سعید پور رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ری از اعضای اصلی و فعال کمیسیون بند 20 ماده 55 باقرشهر پس از شرکت در جلسه این کمیسیون با اعلام مطلب فوق افزود : شهرداری باقرشهر در اعمال مقررات و ساماندهی واحدهای آلاینده بسیار موفق بوده است .   
وی ضمن قدردانی از اعضا و دبیر کمیسیون در پیگیری و اجرای مصوبات افزود : برگزاری جلسات کمیسیون بند 20 ماده 55 بصورت منظم و دوره ای و مستمر در شهرداری بهمراه بازدیدهای کارشناسی اعضای کمیسیون از واحدهای آلاینده و اعمال قانون و مقررات در این رابطه توانسته است دورنمای روشنی را برای شهر باقرشهر ترسیم نماید.
ایشان در ادامه تصریح کرد : از لحاظ زیست محیطی و اجرای استانداردهای موجود در شهر ، با پیگیری و اجرای مستمر دبیرکمیسیون شرایطی ایجاد شده که در آینده موفقیت های کسب شده در این زمینه خودنمائی خواهد کرد .
وی یه موفقیت های کسب شده توسط کمیسیون اشاره کرد و بیان داشت : در دو سال اخیر از لحاظ کیفیت و هم از نظر کمیت نسبت به سالهای گذشته بسیار موفقتر بوده است از جمله انتقال صنایع مزاحم و آلاینده ، انتقال و ساماندهی کارگاههای بازیافت وآسیاب مواد ، نظارت بر ساخت کارگاههای صنعتی و … می باشد که جای بسی تقدیر و تشکر دارد .
مهندس سعید پور در ادامه افزود : با توجه به موقعیت اقلیمی باقرشهر و ضرورت رسیدگی به مشکلات موجود و ارائه دیدگاه های کارشناسی اعضای کمیسیون و فراهم نمودن شرایط زیست محیطی مناسب ، اجرای مصوبات جلسات در رفاه و آسایش شهروندان نقش بسزایی داشته است .

وی در پایان ضمن قدردانی و سپاس از اهتماماعضای شورای اسلامی شهر و شهردار باقرشهر ، از  ایشان خواست که کما فی السابق از مصوبات و نظرات کارشناسی کمیسیون بند 20 ماده 55 حمایت نموده و در صورت نیاز امکانات لازم را  فراهم نمایند. 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.