آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

ماکت بالگرد شهید سرتیپ خلبان حسین چله دوان در خیابان فلسطین رونمایی می شود

422308208_108135_4035715658555824258

به گزارش  راگانیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر ؛ مسئول واحد ایثارگران شهرداری باقرشهر با اعلام این خبر گفت : طبق پیگیری های مستمر شهرداری و همکاری و همیاری امیر سرتیپ پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران ماکت بالگرد شهید سرتیپ خلبان حسین چله دوان ساخته شده است .

وی با بیان اینکه این ماکت توسط مهندسین و کارشناسان هوانیروز ساخته شده است ، اظهار داشت : این ماکت با نمونه اصلی آن از لحاظ ظاهری و ابعاد هیچ تفاوتی ندارد و دقیقا مطابق با بالگرد اصلی می باشد که توسط نیروهای مجرب و کارشنان هوانیروز ساخته شده است.

مغروری با اشاره به اینکه خانواده شهید چله دوان از این موضوع بسیار ابزار رضایت و خرسندی نمودند و با ما همکاری و همیاری لازم را داشته اند ، افزود : برای مجموعه شهرداری باقرشهر جای بسی افتخار است که با کارهای این چنینی تا حد بسیار کمی توانسته ایم رضایت خانواده های شهدا را جلب کرده و دین خود را به شهیدان ادا کنیم .

مسئول واحد ایثارگران در ادامه از اتمام ساخت بالگرد خبر داد و تصریح کرد : ساخت ماکت به اتمام رسیده است و قرار است در خیابان فلسطین باقرشهر کارهای اجرایی آن آغاز شده و با یاری خدا در هفته دولت با حضور خانواده شهید حسین چله دوان رونمایی شود .

وی با اشاره به ساخت تندیس شهید حسین چله دوان ، گفت : طی پیگیری های مستمر در خصوص ساخت تندیس این شهید والا مقام موافقت از سوی شهردار باقرشهر را گرفته ایم که با اخذ مجوزهای لازم و موافقت شورای اسلامی باقرشهر نیز بتوانیم این تندیس را در کنار ماکت بالگرد قرار دهیم .

مغروری در پایان اظهار داشت : با همکاری و همیاری امیر سرتیپ پوردستان و همکاران هوانیروز با هنرمندان و فیلمسازان باقرشهر وارد صحبت شده ایم تا بتوانیم کلیپ چند دقیقه ای از زندگی این شهید معظم ساخته و در روز رونمایی از ماکت بالگرد پخش نماییم .

 

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.