آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

امام جمعه شهرری: مرسی با تجدید نظر در سیاست‌ها موفق می‌شود

 

راگا نیوز: امام جمعه شهرری وضعیت فعلی مصر را برگرفته از سیاست‌های اشتباه مرسی دانست و گفت: مرسی با اعتماد به ملت مصر و کشورهای اسلامی می‌تواند اشتباهات خود را جبران کند.
به گزارش راگا نیوز، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعلی شاهچراغی در خطبه‌های نماز عبادی‌ـ سیاسی جمعه پس از توصیه همگان به تقوای الهی ایمان و عمل صالح را بهترین تجارت دنیا دانست و گفت: قرآن کریم دنیا را برای مردم تجارت خانه‌ای می‌داند که برخی از انسان‌ها در آن دچار خسران و بعضی دیگر به سعادت و پیشرفت می‌رسند.

ترور 12 هزار نفر از هموطنان سند ننگین منافقان است

حجت‌الاسلام شاهچراغی در ادامه با اشاره به سالروز شهادت آیت‌الله دستغیب، سومین شهید محراب تاکید کرد: منافقان در طول انقلاب اسلامی از هر وسیله‌ای برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی ایران استفاده کردند.

امام جمعه شهرری در ادامه با اشاره به جنایات منافقین گفت: منافقان در طول انقلاب اسلامی ایران 12 هزار ترور را در ایران طراحی و اجرایی کردند.

امام جمعه شهرری گفت: امروز کسانی که ادعای مخالفت با تروریسم و دموکراسی و حقوق بشر را دارند، منافقان را در دل خود جای داده‌اند و به این گروه منحرف کمک می‌کنند.

حجت‌الاسلام شاهچراغی نشاندن دومین پهپاد آمریکا را نشانه اقتدار و ذلت و خواری آمریکای جنایتکار دانست و گفت: ایران اسلامی به فضل خدا در سالگرد پیروزی غرور آفرین نشاندن نخستین پهپاد آمریکا با موفقیت دومین پهپاد جاسوسی آمریکا را بر زمین بنشاند و اقتدار و پیشرفت ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف علمی را به رخ جهانیان کشیدند.

امام جمعه شهرری با تاکید بر اینکه دوران باج‌خواهی آمریکا تمام شده‌ است، خاطرنشان کرد: امروز جهان باید بداند که دیگر توان ایستادگی در برابر ایران مقتدر را ندارد و دوران باج‌خواهی آنها به پایان رسیده است.

وی در ادامه وضعیت کشور مصر را مورد اشاره قرار داد و گفت: بقایای رژیم دولت قبلی طی چند روز گذشته در این کشور تظاهرات کردند و دولت مرسی دارد چوب اعتماد بیش از حد خود به غربی‌ها را می‌خورد.

وی اضافه کرد: اگر مرسی به جای اعتماد به اروپا و غرب و مردم مصر و کشورهای اسلامی اعتماد می‌کرد دیگر شاهد این وقایع نبود.

امام جمعه شهرری در پایان تصریح کرد: مرسی با اعتماد به ملت مصر و کشورهای اسلامی می‌تواند اشتباهات خود را جبران کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.