آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

تجلیل از هنرمندان پیشکسوت عکاس دوران دفاع مقدس  

به گزارش راگانیوز ، در این جلسه سرهنگ نادری، مسئول سازمان بسیج هنرمندان سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران با تبریک به اعضای جدید شورای مرکزی در سخنانی اهداف و چشم انداز سازمان بسیج هنرمندان استان تهران را تبیین کرد. در ادامه، محمد رضا شهریاری مسئول امور انجمن های مردم نهاد استان تهران در ارتباط با اهداف سازمان مطالبی را مطرح کرد.

رضا مافی مسئول انجمن عکس بسیج استان تهران نیز با تشریح اهداف و وظایف انجمن عکس استان، برنامه های سال جاری سازمان عکس را تشریح کرد. وی همچنین با انتخاب مسئولان کمیته های مختلف، وظایف آنان را تبیین کرد.

مافی، حفظ آرمان های دفاع مقدس و انقلاب اسلامی را از اهداف کلی سازمان و انجمن عکس دانست و اظهار داشت: یکی از وظایف هنرمندان شناسایی شهدای عکاس و ایثارگر و همچنین معرفی و تجلیل از پیشکسوتان این رشته که عمرشان را صرف این هنر کرده اند، است که در گام اول قرار است با یکی از خانوده های شهید عکاس در شهرستان ملارد   دیدار و با شهدای این شهرستان نیز تجدید میثاق کنیم.

وی درباره برگزاری ورکشاپ ها در طول سال، اظهار امیدواری کرد: با همکاری انجمن عکس بسیج کشور قرار است دومین ورکشاپ استانی را به میزبانی شهرستان دماوند برگزار کنیم که این امر مستلزم تبلیغات و اطلاع رسانی است.

مهم ترین مصوبات این جلسه، سرکشی به خانواده شهید عکاس دوران دفاع درشهرستان ملارد و تجلیل از هنرمند پیشکوست عکاس دوران دفاع مقدس درشهرستان دماوند بود.

گفتنی است که این جلسه با حضور مسئول انجمن عکس بسیج استان تهران، اعضای شورای مرکزی انجمن عکس سازمان بسیج هنرمندان استان تهران، مسئول سازمان بسیج هنرمندان سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران و مسئول امور انجمن های مردم نهاد استان تهران برگزار شد.

IMG_11981-500x333

 

qww

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.