آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

استقرار ایستگاه سیار آموزش شهروندی در سراهای محله منطقه 20

راگا نیوز: ایستگاه سیار آموزش شهروندی به منظور انتقال مفاهیم آموزش شهروندی و اطلاع‌رسانی موضوعات شهری در سراهای محلات و مدارس منطقه 20برگزار شد.

استقرار ایستگاه سیار آموزش شهروندی در سراهای محله منطقه 20

 

به گزارش راگا نیوز به نقل از فارس امروز ایستگاه سیار آموزش شهروندی به منظور انتقال مفاهیم آموزش شهروندی و اطلاع‌رسانی موضوعات شهری در سراهای محلات و مدارس منطقه 20 برگزار شد.

شهردار ناحیه شش شهرری در حاشیه استقرار ایستگاه‌های آموزش شهروندی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران اظهار داشت: در راستای اجرای طرح آموزش‌های شهروندی و با هدف ارائه آسان و سریع اطلاعات لازم به شهروندان، تبادل اطلاعات و آگاهی از نیازهای آموزشی شهروندان، ارتقای سطح مشارکت شهروندان و ارتقای فرهنگ شهروندی بر پایه گسترش فعالیت‌های آموزش محور ایستگاه سیار آموزش شهروندی در سرای محله امین‌آباد برپا شد.

وی با اشاره به این‌که این‌گونه خدمات فرهنگی و اجتماعی در مابقی سراهای محله نیز مستقر است، افزود: در این ایستگاه فرهنگی ضمن برپایی غرفه‌های نقاشی، بروشورهای شهروندی با موضوع 1888، سلامت،  فرهنگی، 137 و … بین شهروندان توزیع شد و در حاشیه این ایستگاه به‌منظور ایجاد لحظاتی شاد و مفرح برای نوجوانان مسابقه دارت برگزار و به برندگان جوایزی به رسم یادبود اهدا شد.

جعفری با اشاره به برگزاری کارگاه‌های آموزش شهروندی در محلات اظهار داشت: در راستای ارتقای آگاهی و توانمندی دانش‌آموزان، کارگاه آموزشی اصول ایمنی و آتش‌نشانی در مدرسه ولایت در محله نظامی برگزار شد و با حضور کارشناسان سازمان آتش‌نشانی با روش‌های استفاده از انواع خاموش کننده‌ها و نحوه اطفای حریق به‌وسیله کپسول‌های آتش‌نشانی آشنا شدند. 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.