آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

نشست فرماندار ری با اعضای جدید شورای اسلامی باقر شهر

 

راگا نیوز:نشست صمیمی دکتر باقر نژاد فرماندار شهرستان ری با منتخبین چهارمین دوره انتخابات شورای اسلامی باقر شهر([tooltip text=”اطلاعات” gravity=”sw”]اعضای چهارمین دوره شورای اسلامی باقرشهر به ترتیب اکثریت آرا به شرح زیر است. کاظم عبادی، حسین حبیب زاده، علیرضا قربانعلی، عسگر پناهنده، حسین توکلی، سلیمان حبیبی، ایرج لک معروفی،حسن دارابی، ابوطالب بقرایی[/tooltip]) با حضور بخشدار کهریزک ، معاون عمرانی فرماندار و مشاور عالی فرماندار و مسئول کارگروه بررسی عملکرد شوراها در فرمانداری شهرستان ری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ویژه شهرستان ری دکتر باقر نژاد در این جلسه در سخنانی ضمن تبریک عید سعید فطر اظهار داشت: باید با برنامه ریزی دقیق و علمی پاسخگوی اعتماد مردمی که به شما رای دادند باشید و قدر فرصت بوجود آمده خدمتگزاری به مردم را بدانید ، ترکیب این دوره شورا ترکیب جوان و خوبی است که انتظار می رود بتوانید در جهت رشد و رفع مشکلات و نیازها حرکت کنید.

دکتر باقر نژاد در ادامه با انتقاد از شیوه توزیع اعتبارات و عوارض آلایندگی افزود: پیشنهاد ما این است اعتبارات اختصاص یافته در بخش عوارض آلایندگی را در اختیار کمیته برنامه ریزی شهرستان قرار دهند ، آلایندگی و مشکلات پالایشگاه تهران را مردم باقر شهر تحمل می کنند و اعتبارات آن به حساب شهرداری تهران واریز می شود ، ما می گوئیم عوارض چند میلیاردی پالایشگاه تهران صد در صد متعلق به مردم باقر شهر است ، کارخانه سیمان ، متعلق به بخش مرکزی ری است ، حرف ما این است که کل درآمدهای ناشی از واحدهای آلاینده در سطح شهرستان ری در اختیار کمیته برنامه ریزی شهرستان قرار گیرد تا با توجه به نیازهای شهرستان هزینه شود.

فرماندار در ادامه گفت: باید ادارات شهرستان ری ، شوراها ، شهرداریها و فرمانداری با هم یکدست باشند و متحد برای توسعه کل شهرستان حرکت کنند ، و تصمیماتی که در هر یک از بخش ها و شهرها منجمله باقر شهر گرفته شود باید با نگاه به مسائل برای کل شهرستان باشد تا توازن در توسعه شکل گیرد.

لازم به ذکر است در این جلسه اعضا و منتخبین چهارمین دوره شورای اسلامی باقر شهر با بیان برخی مشکلات و نیازهای باقر شهر خواستار همکاری و پشتیبانی فرماندار و مجموعه اداری شهرستان برای حل آن شدند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.