آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

اختصاص 4 هزار مترمربع از دیوارنگاره‌های ری به شهدا

شهردار منطقه 20 گفت: 4 هزار مترمربع از دیوارنگاره‌های ری به شهدا اختصاص یافت.

خبرگزاری فارس: اختصاص 4 هزار مترمربع از دیوارنگاره‌های ری به شهدا

منصور کتانباف اظهار داشت: بر اساس رویکرد شهرداری تهران مبنی بر توسعه فعالیت‌های فرهنگی، تمامی فعالیت‌های اجتماع محور حوزه‌های مدیریت شهری منطقه 20 با محوریت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و توجه به معنویات، ارزش‌ها و باورهای دینی برنامه‌ریزی شده که دیدارهای هفتگی با خانواده معظم شهدا از مهمترین آن‌ها است.

وی به تاثیرات معنوی و ماندگار این بازدیدهای مستمر اشاره کرد و افزود: از ابتدای سال تاکنون با بیش از 600 خانواده شهید دیدار شده است که این دیدارها به منظور رسیدگی به مشکلات احتمالی آنان با حضور مدیران شهری به صورت مستمر انجام می‌شود.

نوسازی تابلوی فلکسی پل شهید صارمی در منطقه 20

شهردار منطقه 20 با اشاره به اینکه چهار هزار و 265 مترمربع از دیوارنگاره‌های این منطقه به تصویر شهدا اختصاص دارد، خاطرنشان کرد: نصب المان یادمان شهدا و حجم‌هایی با مضامین ایثار و شهادت در میادین مهم منطقه و نصب تابلوهای طرح جدید شهدا در معابر از دیگر فعالیت‌های مدیریت شهری است.

کتانباف، بهسازی و مرمت تصاویر شهدا را از اولویت‌های مدیریت شهری برشمرد و تصریح کرد: تابلوی جدید فلکسی پل خبرنگار که مزین به عکس شهید صارمی و جمله‌ای از مقام معظم رهبری است در عرشه این پل نصب شده است و این درحالی است که بیش از 90 درصد تابلوی شهدا در معابر منطقه 20 نیز با طرح جدید نوسازی شده است.

مساعدت خانواده معظم شهدا از اولویت‌های مدیریت شهری منطقه 20

وی با بیان اینکه 450 خانواده شهید منطقه 20 به مشهد مقدس اعزام شده‌اند، ادامه داد: بازسازی منزل خانواده شهید، نصب بالابر برای جانبازان، اعزام به سفرهای راهیان نور و زیارتی مشهد مقدس و فراهم کردن زمینه ملاقات خانواده‌های شهید با مدیران شهری بخش دیگری از اقدامات مدیریت شهری که به منظور رفاه حال این خانواده‌ها طی این مدت بوده است.

شهردار منطقه 20 تهران در پایان افزود: برپایی نشست‌های هم‌اندیشی ایثارگران شاخص، تجلیل از خانواده معظم شهدا و فرزندان شهدا، برگزاری غبارروبی مزار شهدا، برپایی یادواره شهدا، اعمال تخفیف‌های شهرسازی و عوارض نوسازی، عیادت از جانبازان قطع نخاعی، پیگیری درخواست‌های والدین و فرزندان شهدا و … از فعالیت‌های مناسبتی است که به منظور تکریم از خانواده‌های شهدا و ایثارگران انجام می‌شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.