آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

رییس دانشگاه آزاد شهرری: یادواره شهدای دانشجو در راستای ترویج فرهنگ شهادت است

دکتر ˈکیانوش فتحی ˈ روز پنجشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: شهدا مظهر ایمان راسخ به خداوند متعال و مایه مباهات و فخر انقلاب اسلامی هستند.

وی با گرامیداشت روز دانشجو اظهارداشت: جهاد علمی، مبارزه هوشمندانه با استکبار جهانی است و دانشجویان با تلاش مضاعف، تمام توطئه های دشمنان را نقش بر آب خواهند کرد.

وی تاکید کرد: دانشجویان با شناخت عمیق از سیاست های استعماری غرب و درک صحیح از شرایط دنیای امروز توانسته اند در سایه نظام جمهوری اسلامی قله های رفیع علم و فناوری را یکی پس از دیگری فتح کنند.

فتحی در ادامه با اشاره به شهادت شهید ˈمحمدحسین مرادی ˈ دانشجوی این واحد دانشگاهی که در دفاع از حریم حرم مطهر حضرت زینب (س) به فیض عظیم شهادت نایل آمد، افزود: شهدا همیشه در تاریخ زنده و جاویدانند و از جایگاه ویژه ای برخوردارند.

وی ضمن ابراز امیدواری گفت: امیدواریم با برگزاری یادواره شهدای سرافراز، بتوانیم ذره ای از دین خود را به این عزیزان و خانواده معظم شهدا ادا کنیم و دستاوردهای آنان را به نسل های آینده انتقال دهیم.

رییس دانشگاه آزاد شهرری با اشاره به زنده بودن شهدا حضور معنوی شهدا را در جامعه ملموس دانست و نشان این امر را حضور پرشور دانشجویان در مراسم تشییع و خاکسپاری شهدای گمنام در دانشگاه ها بیان کرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.