آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

آتش نشانان کهریزک در نیمه اول امسال بیش از 530 ماموریت انجام دادند

 

به گزارش راگانیوز، رسول قراقیه با بیان اینکه شهر کهریزک به دلیل موقعیت صنعتی و کشاورزی که دارد در مقایسه با شهرهای دیگر بیشتر در معرض حوادث قرار دارد افزود: تعداد سوانح آتش سوزی اتفاق افتاده در نیمه اول سال جاری 322 و آمار حوادث 209 مورد است که در این مدت برای آنها از سوی ماموران آتش نشانی کهریزک ماموریت صورت گرفته است.
وی گفت: با توجه به همجواری شهر با مراکز صنعتی، بیشترین حریق در کارگاه ها، کارخانه ها و مراکز جمع آوری ضایعات پلاستیک به وقوع پیوسته است و آتش سوزی منازل مسکونی کمترین آمار را به خود اختصاص داده است.
قراقیه با اشاره به تعداد حوادث اتفاق افتاده در شهر گفت: بیشترین ماموریت های مربوط به حوادث شامل نجات آسیب دیدگان در تصادف و محبوس شدگان در آسانسور بوده و ثبت دو مورد در هریک از حوادث برق گرفتگی و سقوط در چاه، کمترین موضوع حادثه را به خود اختصاص داده اند.
وی گفت: در همه شهرها فقط یکی از ایستگاه های آتش نشانی به وسایل امداد و نجات تجهیز هستند اما با مساعدت شهردار کهریزک، هر دو ایستگاه های این شهر عنوان ایستگاه آتش نشانی و امداد و نجات را به خود اختصاص داده اند و با به روز رسانی تجهیزات و خرید یک دستگاه تانکر 33 هزار لیتری، اکنون ایستگاه های آتش نشانی شهر کهریزک از امکانات استاندارد و مناسبی برخوردار است.
شهر کهریزک یکی از جنوبی ترین شهرهای استان تهران و از توابع شهرستان ری است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.