آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

مدیرکل سیاسی استانداری تهران: استقلال شهرری مورد حمایت استانداری تهران است

به گزارش راگانیوز، حمید رضا یوسفی روز سه شنبه در نشست هم اندیشی احزاب و تشکل های سیاسی شهرستان ری، گفت: در مسیر ارتقای جایگاه اداری و قانونی شهرستان ری و رسیدن این شهرستان به حق خود، حامی فرماندار ویژه شهرری هستیم.
وی گفت: خواست مردم شهرستان های اقماری تهران از جمله شهرستان ری برای انتخاب نماینده مستقل قابل درک و بجا است اما پیگیری و اجرایی شدن این خواست که مربوط به مباحث تقسیمات کشوری است در آستانه انتخابات مصلحت نیست و می توان این خواسته را در سال آینده پیگیری کرد و به نتیجه رساند.
یوسفی با بیان اینکه استان تهران بر اساس آمار و شاخص های سازمان های معتبری همچون سازمان مدیریت و برنامه ریزی از جمله استان های محروم کشور است افزود: در مبحث تملک دارایی ها استان تهران در میان 31 استان کشور رتبه 30 را دارد.
وی با اشاره به اینکه استان تهران قابلیت های فراوانی برای ارتقای جایگاه کشور دارد اضافه کرد: این استان از نظر قابلیت های اقتصادی، فرهنگی و عمرانی رتبه هفتم را در کشور دارد.
یوسفی با اشاره به نقش پررنگ مردم در حفظ و ارتقای نظام اسلامی افزود: اگر بستر مشارکت مردم در همه شوونات کشور فراهم شود امنیت نظام اسلامی ارتقاء می یابد.
وی با بیان اینکه نظام اسلامی حاصل صدها سال مجاهدت مبارزان و انسان های آزاده و گمنام است افزود: مردم انقلاب اسلامی را که با بالاترین تلاش ها نصیب آنان شده است به راحتی از دست نمی دهند و بخاطر آن از همه سختی ها و تنگناها گذشته و مشکلات را به جان می خرند.
یوسفی با بیان اینکه نظام اسلامی مبتنی بر اصل ولایت فقیه منبعث از آموزه های قرآنی است افزود: حامیان و دوستداران انقلاب شیفته هیچ دولتی نمی شوند چرا که آنچه ماندنی است اصل نظام و رهبری است.
وی با بیان اینکه همه دلسوزان نظام در عین حمایت، انتقاد نیز می کنند افزود: خدا، اسلام و ائمه(ع) تشکیک ناپذیر و اصل هستند و بقیه روش ها و رویه ها قابل بحث و بررسی است.
یوسفی بر اصل وحدت در جامعه در میان همه آحاد مردم تاکید کرد و ادامه داد: وحدت باید ناشی از ایمان قلبی و اعتقاد درونی به یکدیگر باشد و وحدتی که حضرت امام(ره) مدنظر داشتند تاکتیکی نبود بلکه وحدت ایمانی بود.
نشست هم اندیشی احزاب و تشکل های سیاسی شهرستان ری، با حضور نمایندگان احزاب، تشکل ها و فعالان سیاسی و رسانه ای شهرستان ری در فرمانداری شهرری برگزار شد.
در این نشست جمعی از فعالان حزبی و سیاسی شهرستان ری نقطه نظرات خود پیرامون مسائل کشور و انتخابات پیش رو را مطرح کردند

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.