آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

آغاز به کار باشگاه ترنج در جنوب پایتخت

راگا نیوز-به‌مناسبت عید سعید فطر باشگاه تابستانی «ترنج» ویژه نوجوانان 13 تا 15 سال در جنوب پایتخت افتتاح خواهد شد.

خبرگزاری فارس: آغاز به کار باشگاه ترنج در جنوب پایتخت

 

به گزارش راگا نیوز به نقل از فارس، سید‌‌رضا موسوی صبح امروز در جمع خبرنگاران از آغاز به کار باشگاه ترنج در جنوب پایتخت خبر داد و گفت: در مراسم افتتاحیه این باشگاه که روز سه شنبه 22 مرداد ماه در فرهنگسرای ولاء با حضور بیش از 400 تن از اعضای دختر و پسر و والدین آنان برگزار می‌شود، پرچم جمهوری اسلامی ایران به‌همراه پرچم ترنج به اهتزاز در می‌آیند و چهارمین دوره تابستانی باشگاه ترنج رسماً کلید می‌خورد.

وی ادامه داد: در این افتتاحیه  اعضای این باشگاه به همراه والدین خود حضور خواهند داشت و نشان عضویت ترنج که دستمال گردن نارنجی رنگ با حلقه‌های سفید می‌باشد به اعضای گروه اهداء خواهد شد.

موسوی ذکر کرد: باشگاه ترنج (تربیت نیروی نوجوان) باشگاهی اجتماعی و فرهنگی، ویژه نوجوانان 13 تا 15 ساله شهرری است که با حمایت سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران تاسیس گردیده و در قالب فعالیت‌های داوطلبانه سازماندهی می‌شود.

مدیر فرهنگسرای ولاء تصریح کرد: رویکرد برنامه‌های این باشگاه، تربیتی ، آموزشی و تفریحی برای تامین بهینه برنامه‌های فراغتی برای نوجوانان و اهداف کلان آن تعالی سبک زندگی و تمرین مهارت‌های زندگی اجتماعی است.

مدیریت فرهنگی هنری منطقه 20 افزود: با افتتاح باشگاه ترنج فرهنگسرای ولاء، از این پس 400 عضو دختر و پسر این باشگاه به‌صورت دو گروه مجزا، به صورت هفتگی برنامه‌های متنوعی در قالب کارگاه‌های آموزشی، اردوهای تفریحی و فرهنگی و فعالیت‌های زیست محیطی اجراخواهند کرد و یک اردوی خانوادگی نیز در روزهای پنج شنبه و جمعه 24 و 25 مرداد ماه و در ایام دوره تابستانی باشگاه ترنج برگزار می‌شود.

موسوی در پایان اشاره کرد: آیین گشایش باشگاه تابستانی ترنج روز سه شنبه 22 مرداد ما ساعت 10 صبح با حضور نوجوانان عضو و هم‌چنین والدین آنان به عنوان عضو افتخاری، در سالن حضرت ولی‌عصر (عج) فرهنگسرای ولاء واقع در شهرری، میدان نماز برگزار می‌شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.