آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

آماده‌باش خدمات شهری جنوب پایتخت در مراسم عید سعید فطر

به گزارش راگانیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران غلامرضا غلامی رئیس اداره معاونت خدمات شهرداری منطقه 20 ، با اشاره به اقدامات این معاونت در روز عید اظهار کرد: توزیع بروشور “طرح آموزش تفکیک پسماند خشک از مبداء” در ورودی‌های حرم یکی از برنامه‌ةای این اداره است.

farhangnews_134542-384298-1436782504

وی با اشاره به استقرار خودروهای حمل پسماند خشک و تانکرهای آب در خیابان‌های منتهی به حرم، افزود: 4 دستگاه تانکر آب در اطراف حرم استقرار یافته‌اند که شستشوی معابر اصلی و فرعی منتهی به حرم را برعهده دارند.

وی با بیان اینکه هماهنگی‌های لازم انجام شده و به تمامی عوامل شهرداری و معبربان‌ها اعلام آماده‌باش شده است، ادامه داد: این افراد از ساعت 6 صبح به شهروندان خدمات ارائه می‌دهند.

وی افزود: علاوه بر این افراد، 40 نفر از عوامل خدمات شهری نیز در حال آماده‌باش بوده و در اطراف حرم استقرار یافته‌اند.

وی با اشاره به پاکسازی خیابان فدائیان اسلام و میدان شهرری یادآور شد: عمده شهروندان و زائرین از خیابان فدائیان اسلام و میدان شهرری به سمت حرم شاه‌عبدالعظیم حسنی (ع) رهسپار می‌شوند.

وی افزود: هماهنگی‌های لازم با نواحی 7 گانه شهرداری در جهت بررسی و شناسایی مکان‌هایی که قرار است نماز عیدفطر در آنجا برگزار شود انجام شده است و اداره خدمات شهری اقدام به نظافت و رفت و روب هرچه بهتر این مکان‌ها می‌کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.