آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

امام جمعه موقت شهرری: تدابیر حکیمانه رهبری و استقامت مردم‌‌، 1+5 ‌را مجبور به پذیرش ایران هسته‌ای کرد‌

به گزارش راگانیوز، حجت‌الاسلام عبدالعلی ابراهیمی ظهر امروز در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه شهرری که با حضور پرشور خانواده معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران و نمازگزاران روزه‌دار در مصلی آستان مقدس حضرت عبدالعظیم الحسنی (ع) برگزار شد، پس از توصیه خود و نمازگزاران به تقوای الهی ضمن تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان با تاکید بر حفظ دستاوردهای ماه مبارک رمضان اظهار داشت: حضور پرشور و دشمن‌شکن در نماز عید سعید فطر تجلی وحدت، همدلی و یکپارچگی امت اسلام است. تدابیر حکیمانه رهبری و استقامت مردم‌‌، 1+5 ‌را مجبور به پذیرش ایران هسته‌ای کرد‌

وی تجدید میثاق ملت با ولایت را از دیگر پیام‌های ارزشمند نماز عبادی سیاسی عید سعید فطر برشمرد و گفت: عید سعید فطر بدرقه بدرقه ماه مبارک رمضان است. نمازگزاران عید سعید فطر پس از یک ماه اطاعت از پروردگار، همگان در ضیافتی که از سوی رب‌العالمین تدارک دیده می‌شود، حضور می‌یابند و با پروردگار خود به راز و نیاز می‌پردازند.

امام جمعه موقت شهرری عید سعید فطر را یکی از دو عید بزرگ امت اسلام دانست و خاطرنشان کرد: امت اسلام پس از یک ماه روزه‌داری و عبادت پروردگار با حضور در نماز عبادی سیاسی عید سعید فطر ضمن تجدید میثاق با ولایت با خداوند متعال به راز و نیاز پرداخته و برای عزت روز افزون جهان اسلام دست به دعا بر می‌دارند.

وی با اشاره به موفقیت‌های جمهوری اسلامی ایران در مذاکرات خاطرنشان کرد: تدابیر، رهنمودها و هدایت‌های رهبر فرزانه انقلاب و مقاومت، ایستادگی و بصیرت ملت غیور ایران اسلامی رمز موفقیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در مذاکرات هسته‌ای است.

ابراهیمی تأکید کرد: تدابیر حکیمانه، استقامت مردم و تلاش‌های تیم مذاکره کننده سبب شد تا کشورهای مذاکره کننده را مجبور کرد که ایران را به عنوان یک قدرت هسته‌ای به رسمیت بشمارند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به پیام رهبر فرزانه انقلاب به تیم مذاکره کننده هسته‌ای با تاکید بر نظارت بیش از پیش کارشناسان مسایل بین الملل در نحوه اجرای توافق‌نامه بیان داشت: استفاده صلح آمیز از انرژی هسته‌ای حق مسلم ملت ایران است و کشورهای مذاکره‌کننده نیز از ابتدا به‌خوبی این مهم را می‌دانستند که جمهوری اسلامی ایران به‌دنبال سلاح هسته‌ای نبوده و نخواهد بود.

امام جمعه موقت شهرری در پایان پیروزی فرزندان شجاع ملت ایران در مذاکرات هسته‌ای را اتفاق بزرگی در معادلات بین‌المللی دانست و متذکر شد: همه دنیا و مسئولان همه کشورها موفقیت فرزندان دلیر و بصیر ایران اسلامی به غیر از رژیم نامشروع صهیونیستی از این موفقیت‌های ایران اسلامی در موضوع هسته‌ای استقبال کردند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.