آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

اجرای برنامه غربالگری سرطان سینه زنان تحت حمایت کمیته امداد”ری”

به گزارش راگانیوز به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد شهرستان ری، جواد صفاری با اعلام این خبر افزود :190نفر از زنان سرپرست خانوار 40 تا60 سال تحت حمایت در اولین طرح غربالگری سرطان سینه با هزینه 513 میلیون ریال شرکت کردند.

وی اظهار داشت: یکی از اهداف کمیته امداد خدمت رسانی هرچه بهتر به مددجویان تحت حمایت، راهنمایی و مشاوره در طرح سلامت خانواده به منظور بالا بردن سطح آگاهی و تصمصم گیری و پیشگیری و جلو گیری از مشکلات فرا روی مددجویان است.

جواد صفاری با بیان اینکه ابتلا به اين سرطان، باعث مشکلات افراد، خانواده ها و جامعه  شده و بيش از ساير سرطان ها در بين بانوان شایعه است، اظهار كرد: شناخت بیماری و اقدامات لازم براي تشخيص و درمان به موقع مي تواند نقش اساسی در جلوگيري از عوارض اين بيماري داشته باشد كه در صورت تشخيص آن در مراحل اوليه و انجام درمان مناسب، باعث کاهش بیماری و افزایش طول عمر در بین آنها خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه حضور خانواده های تحت حمایت  در اين برنامه ها، دارای نتایج و دستاوردهاي ست که به لحاظ آموزش هاي داده شده  و آشنايي با روند شناسايي بيماري، سرمايه گذاري در حوزه سلامت محسوب مي شود كه ان شاء الله در سال هاي آتي نيز ادامه  خواهد داشت.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.