آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

احداث فضای سبز شهری در بدنه بزرگراه امام علی (ع) در منطقه 20 تهران

معاون امور شهری و فضای سبز شهردار منطقه 20 تهران از احداث 50 هزار مترمربع فضای سبز شهری در بدنه بزرگراه امام علی(ع) در این منطقه خبر داد.

به گزارش راگا نیوزسعید شیرازی با بیان اینکه توسعه فضای سبز شهری از اولویت‌های مدیریت شهری این منطقه است گفت: در راستای اجرای طرح استقبال از بهار و توسعه فضاهای سبز بزرگراهی، 50 هزار مترمربع فضای سبز شهری شامل گونه‌های گیاهی مقاوم با اقلیم شهر تهران در مسیرهای رفت و برگشت بزرگراه امام علی(ع) درمحدوده این منطقه جنوبی اجرا شد.

معاون امور شهری و فضای سبز شهردار منطقه 20 با اشاره به اینکه اجرای فضای سبز بزرگراهی تاثیر بسزایی در آرامش روانی رانندگان و کاهش استرس‌های شهری دارد، افزود: بیش از 49 هزار اصله درخت و درختچه در بدنه بزرگراه امام علی (ع) کاشته شده و تلاش کردیم تا با بهره‌گیری از طرح‌های نوین منظر شهری و جانمایی احجام مذهبی، زیبایی بصری این مسیر بزرگراهی را در شان مقام و جایگاه نام آن تامین کنیم.

وی کاهش هزینه‌های اجرایی را از نقاط قوت این طرح توسعه فضای سبز بزرگراهی برشمرد و اظهار داشت: به منظور صرفه‌جویی در میزان آب مصرفی حداقل استفاده از پوشش چمن برای فضای سبز بزرگراه امام علی (ع) به کار گرفته شده است و 2 هزار متر طول آبیاری تحت فشار و 8 هزار متر طول آبیاری قطره‌ای در این محدوده اجرا شده است.

 

فارس

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.