آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

5 شهر جدید جنوب تهران زیرپوشش آبفای منطقه 6 شهر تهران

پنج شهر جدید پهنه جنوب تهران در پی تغییرات صورت گرفته جدید زیرپوشش شرکت آب و فاضلاب منطقه 6 شهر تهران (جنوب تهران) قرار گرفت.

به گزارش راگانیوز، پنج شهر باقرشهر، کهریزک، حسن‌آباد، خاوران و قیام‌دشت در پی تغییرات صورت گرفته در شرکت آب و فاضلاب استان تهران زیر پوشش آبفای منطقه شش تهران (جنوب تهران) قرار گرفتند.

معاون بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب منطقه 6 شهر تهراناظهار داشت: این طرح در پی بررسی‌های انجام شده در شرکت آب و فاضلاب استان تهران با توجه به همجواری و نزدیکی شهرهای باقرشهر، کهریزک، حسن‌آباد، خاوران و قیام‌دشت به آبفای منطقه 6 و فاصله زیاد این شهرها با شرکت آبفای جنوب غربی و جنوب شرقی استان تهران انجام شده است.

 

اصغر کنگرلو اذعان داشت: این طرح با هدف سرعت بخشیدن به امر خدمت‌رسانی و ارائه خدمات شایسته‌تر به مردم و مشترکان منطقه جنوب شهرستان ری در گام نخست و کاهش هزینه و تکریم ارباب رجوع در گام بعدی و در نهایت جلب رضایت مشترکان اجرایی شده است.

معاون بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب منطقه 6 شهر تهران ادامه داد: گرچه با این تغییرات صورت گرفته گستره فعالیت شرکت و مسئولیت همکاران ما در شرکت آب و فاضلاب منطقه شش بیشتر از گذشته شده است اما تمام تلاش خود را به کار خواهیم بست تا شایسته‌ترین خدمات را به مشترکان شریف این پنج شهر ارایه کنیم.

این گزارش حاکی است، باقرشهر، کهریزک، حسن‌آباد، خاوران و قیام‌دشت بر اساس صورتجلسه یکم بهمن ماه سال 92 شرکت آب و فاضلاب استان تهران از 15 فروردین سال جاری به‌طور رسمی به شرکت آب و فاضلاب منطقه شش ملحق و تعداد 35 هزار مشترک جدید زیر پوشش خدمات رسانی این شرکت قرار گرفتند.

منبع فارس

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.