آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

افزایش دسترسی‌های بزرگراه امام علی(ع) به معابر شهری منطقه 20

شهردار منطقه 20 تهران از افزایش دسترسی‌های بزرگراه امام علی(ع) به معابر شهری منطقه 20 خبر داد و گفت: با این اقدامات بار ترافیکی محدوده شرقی شهر ری کاهش می‌یابد.

افزایش دسترسی‌های بزرگراه امام علی(ع) به معابر شهری منطقه 20

به گزارش راگانیوز، عظیم بابایی صبح امروز در جمع خبرنگاران از احداث دسترسی‌های همسطح بزرگراه امام علی(ع) به جاده ورامین و ضلع جنوب حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) خبر داد.

شهردار منطقه 20 تهران با اشاره به این خبر گفت: با بهره‌برداری از بزرگراه امام علی(ع) در منطقه 20، بار ترافیکی سنگینی به محدوده شرقی شهرری تحمیل می‌شود که برای رفع آن احداث رمپ و لوپ پل عبدالرحمن صوفی و محور ارتباطی ضلع جنوب حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) در دستور کار مدیریت شهری قرار گرفته است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه امتداد بزرگراه امام علی(ع) در منطقه 20 در دو فاز اجرا شده و آماده بهره‌برداری است، تصریح کرد: تملک 7 هکتار از املاک معارض پروژه‌های جانبی بزرگراه امام علی(ع) که موجب افزایش دسترسی این بزرگراه به معابر شهری منطقه 20 می‌شود در مرحله نهایی است و به‌زودی وارد فاز اجرا می‌شود.

شهردار منطقه 20 تهران در پایان تصریح کرد: 28 هکتار ملک معارض نیز برای اجرای دو فاز نهایی بزرگراه امام علی(ع) به طول 6 کیلومتر، در این منطقه تملک شده است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.