آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

تشکل ‘حماسه ری’ برای انتخابات شورای شهر پایتخت اعلام حضور کرد

تشکل 'حماسه ری' برای انتخابات شورای شهر پایتخت اعلام حضور کرد


به گزارش راگا نیوز به نقل از خبرآنلاین، حماسه ری یا حماسه قبله، تشکلی کاملا اجتماعی و خودجوش است که از میان مردم و نخبگان شهرری اقدام به اعلام حضور در عرصة انتخابات شورای شهر پایتخت کرده است. 
عنوان حماسه قبله ، برگرفته از فرمایشات مقام معظم رهبری در نام¬گذاری سال 1392 و فرمایش دیگر ایشان مبنی بر اینکه ری قبله تهران است، انتخاب شده، تا بر همین اساس «حماسه سیاسی » در عرصه خدمتگزاری را بستری برای تحقق « حماسه اقتصادی » نماید. 
محمود مولایی یکی از بنیانگذاران « حماسه ری » می گوید: این تشکل بر محور کار اجتماعی و خرد جمعی بنیان گذاشته شده تا براساس مدلی کاملاً بومی و برگرفته از تجربیات تمدنی و یافته¬های انسانی، امکان خدمتگذاری فراگیر ، آسان و ارزان را با استفاده از همه ظرفیتهای انسانی پایتخت به منصه ظهور برساند. 
به گفته مولایی، « حماسه ری » امیدوار است با این حرکت بستر حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات شورای شهر را در حد توان خود پدید آورده و رسالت خویش را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و آرمانی امام ( ره ) و شهدا و رهبر عظیم الشان انقلاب به انجام برساند .
« حماسه ری » وفا داری و سربازی ولی امر مسلمین را به دور از هرگونه هیاهوی سیاسی بر خود لازم و واجب می¬داند و خدمتگذاری صادقانه به اقشار و آحاد مردم را بدور از باند بازی و ویژه خواری افتخار خود می¬داند .
مولایی با اشاره به میثاق نامه تشکل « حماسه ری» افزود: شایسته سالاری را مقدمه خدمتگذاری عالمانه برای جامعه شاداب و پرتلاش برای پیشرفت و آبادانی پایتخت نظام می¬دانیم و امیدواریم با انتخاب شدن از سوی مردم عزیز و شریف پایتخت، نوبت خدمتگذاری را بدست آورده تا شهری درخور جایگاه ام-القراء اسلامی را در تمامی ابعاد مدل سازی نماید .
رئیس اسبق آموزش و پرورش شهرستان ری در ادامه با اشاره به اهمیت جایگاه حقوق شهروندی گفت: با حرکت توام با بصیرت و تدبیر در راستای نا امید کردن دشمنان داخلی و خارجی و فتنه گران و با استفاده از خرد جمعی بدنبال تحقق حقوق شهروندی در چارچوب قانون هستیم و این خواسته به حق خویش را انشالله با رجوع و اعتماد به آراء مردم و انسداد آراء در صندوق های رأی و نه با انسداد معابر و در کف خیابان به دست خواهیم آورد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.