آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

افزایش کیفیت و کمیت مسابقات نهایی رباتیک شهر تهران

قائم مقام شهردار منطقه 20 تهران گفت: با آسیب شناسی اولین تجربه ما در سال گذشته، سطح کیفی مسابقات را در این دوره ارتقاء داده ایم.
خبرگزاری فارس: افزایش کیفیت و کمیت مسابقات نهایی رباتیک شهر تهران

اصغر عطائی امروز در جریان بازدید از دومین دوره مسابقات نهایی رباتیک شهر تهران که به میزبانی منطقه 20 در حال برگزاری است، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران اظهار داشت: با آسیب شناسی نخستین تجربه ما در سال گذشته، سطح کیفی مسابقات را در این دوره ارتقاء داده‌ایم.

قائم مقام شهردار منطقه 20 تهران با بیان این مطلب افزود: سال گذشته ما میزبان 800 تیم برگزیده رباتیک کار از مناطق 22 گانه تهران بودیم و امسال شاهد رقابت 900 تیم هستیم.

وی در ادامه با اشاره به اینکه منطقه 20 برای دومین سال پیاپی میزبان مسابقات نهایی رباتیک 374 محله شهر تهران بوده تصریح کرد: با بهره‌گیری از تجربه سال پیش و آسیب شناسی نخستین دوره مسابقات، علاوه بر افزایش کمی، کیفیت و نحوه برگزاری مسابقات نیز با ارتقاء یافته است.

عطایی به بهره‌بری تمام ظرفیت منطقه اعم از حفاظتی، علمی، فرهنگی و… اشاره کرد و در پاسخ به سئوال تعداد لیگ و رده سنی شرکت کنندگان بیان داشت: حدود 3 هزار رباتیک کار طی دو روز در 10 لیگ رالی، آتش نشان، جاده صاف کن، پارک نوری، مبارز، خدمتکار و آزاد در رده های سنی مختلف در رنج 5 تا 18 سال با هم رقابت می کنند.

قائم مقام شهردار منطقه 20 تهران با اشاره به اینکه نفرات اول تا سوم هر لیگ در مراسم اختتامیه که در روز سوم اسفند ماه در فرهنگسرای ولاء برگزار می‌شود در حضور معاون اجتماعی و فرهنگی شهردار تهران و مدیران ارشد شهری پایتخت اعلام می‌شوند، گفت: از دیدگاه تمام 3 هزار رباتیک کاری که در این دوروز به رقابت پرداختند برنده‌اند چرا که این عزیزان آینده سازان کشورمان هستند و آینده از آن آنهاست.

این مسئول دریافت نظرات و پیشنهادات شرکت کنندگان در ارتباط با نحوه برگزاری و روند مسابقات را مهم برشمرد و متذکر شد: مدیریت شهری منطقه 20 آمادگی لازم را دارد تا از طریق فرم های نظرسنجی، مراجعه به سایت شهرداری منطقه 20 و یا ارسال پیام الکترونیکی به آدرس romomi@yahoo.com نسبت به دریافت نقطه نظرات شهروندان شرکت کننده اقدام کند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.