آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

امام جمعه شهرری: نباید از توطئه های آمریکا غافل شویم

حجت الاسلام سید علی شاهچراغی روز چهارشنبه در حاشیه برگزاری مراسم 13 آبان در گفت و گو با ایرنا، گفت: 13 آبان به عنوان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی روز بسیار مهمی برای مبارزه با آمریکا به عنوان نظام سلطه گر و سردمدار تمام مستکبران عالم است.
وی با بیان اینکه، یوم الله 13 آبان یادآور وقایع مهم و تاثیرگذاری در تاریخ انقلاب اسلامی ایران از جمله تبعید امام خمینی(ره)، روز دانش آموز و تسخیر لانه جاسوسی است، گفت: به طورحتم ماهیت اصلی 13 آبان مبارزه با استکبار جهانی است و تمامی آحاد ملت ایران بایستی همواره با زنده نگه داشتن آرمان های شهدا، این روز مهم را در تاریخ ماندگار کنند.
شاهچراغی اظهارکرد: دانشجویان مسلمان در 13 آبانماه سال 1358 با تسخیر لانه جاسوسی نقشه های شیطانی را که علیه ملت ما شکل می گرفت خنثی کردند و با این کار قدرت ملت ایران اسلامی را به رخ استکبار کشیدند.
وی با تاکید بر اینکه، ما به هیچ عنوان نباید از دشمنی با آمریکا و توطئه هایی که از این کشور از حدود 60 سال قبل داشته است غافل شویم، خاطرنشان کرد: آمریکا از سال 1332 تاکنون از جمله دوران قبل از انقلاب با روی کار آوردن رژیم مستبد شاهنشاهی و همچنین دوران پس از انقلاب اقدامات خصمانه ای را بر ضد ملت ایران انجام داده است.
شاهچراغی ادامه داد: همانطور که رهبر معظم انقلاب همواره از ابتدای سال بر کلمه نفوذ تکیه کرده اند و ایشان فرموده اند یک راه بیشتر نداریم و آن اینکه ما باید راه نفوذ آمریکا را به هرشکلی از جمله سیاسی ببندیم.
وی افزود: دشمنان نظام اسلامی در حال حاضر به دلیل اینکه از روش های نظامی توان ضربه زدن به ایران را ندارند، قصد نفوذ در ایران از راه های مختلف را در سر می پرورانند و همه مسوولان باید بیدار و هشیار باشند و به فضل الهی با بصیرتی که در ملت و مسوولان وجود دارد توطئه های آمریکا بعنوان سردمداران استکبار خنثی خواهد شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.