آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

فرماندار شهرری: راه نفوذ مستکبرین به کشور نباید باز شود

به گزارش  راگنیوز به نقل ازایرنا، هدایت الله جمالی پور روز چهارشنبه در جمع راهپیمایان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی با تاکید بر اینکه امروز خوشبختانه حول محور ولایت فقیه بین ارکان مختلف نظام و دولت یک همدلی و همزبانی حاکم است افزود: دشمن تنها از مسیر اختلافات داخلی می تواند به کشور نفوذ کند و این نشان می دهد که راز موفقیت و پیروزی بر استکبار جهانی همبستگی ملی حول محور ولایت فقیه است.
وی با اشاره به جنگ، خونریزی و فتنه گری در کشورهای منطقه از سوی تکفیری ها و گروهک تروریستی داعش، این امر را نتیجه عدم اعتقاد حکومت ها به مردم و نبود همبستگی بین مردم این کشورها دانست.
جمالی پور با اشاره به فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمع سفرا و کارگزاران نظام گفت: ایشان بار دیگر از تیم مذاکره کننده هسته ای تمجید کردند که نشانگر آن است که دولت یازدهم در مسیر منویات رهبری حرکت می کند و به طور حتم دولت تا روزی که در مسند است این مسیر را ادامه خواهد داد.
وی پیمودن مسیر تلاش و جهاد علمی و خود اتکایی را از سوی نسل فعلی و آینده برای مبارزه واقعی با استکبار جهانی ضروری دانست و ادامه داد: در صورتیکه مردم ما مسلح به دانش روز و آگاه و هوشمند باشند هیچ دشمنی توان مقابله با ملت ایران را نخواهد داشت.
جمالی پور با بیان اینکه 13 آبان برای ملت ایران روز بزرگی است افزود: تسخیر جاسوس خانه آمریکا توسط دانشجویان مسلمان پیرو خط امام یکی از بارزترین نمادهای استکبار ستیزی ملت ایران است که امام راحل از آن بعنوان انقلاب دوم یاد کردند.
وی با تاکید بر اینکه این روز تاریخی برای همیشه در ذهن ملت ایران خواهد ماند اضافه کرد: امام، رهبری و شهدا از دانش آموزان توقع دارند که در مسیر علم و دانش گام بردارند چرا که در سایه تلاش های علمی جوانان ایران، استکبار جهانی به هیچ وجه قادر به ضربه زدن به کشور نخواهد بود.
راهپیمایی پرشور روز ملی مبارزه با استکبار جهانی با حضور حجت الاسلام شاهچراغی امام جمعه، جمالی پور فرماندار، کمره ای مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران و همچنین آحاد مختلف مردم از جمله دانش آموزان مقاطع مختلف تحصیلی نواحی یک و دو آموزش و پرورش شهرستان ری برگزار شد.
یوم الله 13 آبان، همزمان با سالروز تبعید امام خمینی(ره) از ایران به ترکیه(1343)، کشتار دانش آموزان معترض در دانشگاه تهران، به دست رژیم پهلوی(1357) و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در ایران(1358)، به نام روز ملی مبارزه با استکبار نام گذاری شده است. ک/4

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.