آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

راهپیمایی پرشور 13 آبان در شهرستان ری برگزار شد

به گزارش راگانیوز به نقل از  ایرنا، در راهپیمایی یوم الله 13 آبان که از ساعت 9:30 صبح روز چهارشنبه آغاز شد همچنین دانشجویان دانشگاه های شهرستان ری، خانواده معظم شهدا و ایثارگران و جمعی از مسوولان شهرستان ری و آموزش و پرورش ناحیه یک و دو از جمله حجت الاسلام شاهچراغی امام جمعه شهرری، جمالی پور فرماندار ویژه شهرری و کمره ای مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران، اسدنژاد مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو و نصیری مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک حضور داشتند.
مسیر راهپیمایی 13 آبان در شهرری از کانون سمیه واقع در خیابان فدائیان اسلام آغاز شد و با تجمع راهپیمایان در میدان شهرری ادامه پیدا کرد.
همچنین مراسم یوم الله 13 آبان در باقرشهر از ابتدای سی متری امام خمینی (ره) شروع شد و راهپیمایان در میدان شهید فاتحی مقابل مصلی بزرگ باقرشهر تجمع کردند.
شعار «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسراییل»، «دانشجو بیدار است از آمریکا بیزار است» و «آمریکا آمریکا مرگ به نیرنگ تو، خون جوانان ما میچکد از چنگ تو» از جمله شعارهایی بود که در طول مسیر راهپیمایی سرداده شد.
توزیع محصولات فرهنگی و تبلیغات محیطی با مضامین مرتبط با یوم الله 13 آبان و آمریکا ستیزی از جمله اقدامات فرهنگی در طول مسیر راهپیمایی بود.
قطعنامه راهپیمایی یوم الله 13 آبان نیز در پایان این مراسم قرائت شد.
در بخش های از این قطعنامه با بیان اینکه 13 آبان یکی از مهمترین روزهای عزت، افتخار و ایستادگی ملت ایران در مقابل ظلم و استکبار است آمده است: شرکت کنندگان در راهپیمایی 13 آبان با اعتماد به نصرت الهی و اعتقاد بر استکبار ستیزی عقلانی ملهم از عاشورای حسینی و ندای هیهات من الذله مواضع خود را با بانگ رسای الله اکبر خامنه ای رهبر به جهانیان اعلام می دارد.
این قطعنامه افزوده است: شرکت کنندگان در این راهپیمایی آمریکا را همچنان شیطان بزرگ و مبارزه با استکبار را منطقی خردمندانه متکی بر تجربیات تاریخی و اعتقادی خود دانسته و ضمن تاکید بر رعایت کامل شروط دوراندیشانه و راهبردی رهبر معظم انقلاب در اجرای برجام، هر گونه تخطی از این امر را مصداق کامل نادیده گرفتن مصالح ملی و تضییع حقوق ملت می دانند.
این قطعنامه با تاکید بر وحدت، یکپارچگی و همدلی و همزبانی ملی حول محور ولایت فقیه، پیروی از آموزه های امام راحل(ره) و رهنمودهای حکیمانه رهبر معظم انقلاب را ضامن تثبیت عزت و پیشرفت کشور و مهمترین عامل شکست و ناکامی اردوگاه استکبار در همه عرصه دانسته است.
همچنین صبح امروز زنگ روز ملی مبارزه با استکبار در مدارس شهرری به صدا درآمد.
یوم الله 13 آبان، همزمان با سالروز تبعید امام خمینی(ره) از ایران به ترکیه(1343)، کشتار دانش آموزان معترض در دانشگاه تهران، به دست رژیم پهلوی(1357) و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در ایران(1358)، به نام روز ملی مبارزه با استکبار نام گذاری شده است.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.