آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

امام جمعه موقت شهرری: ملت ایران با اقتدار شعار «مرگ بر آمریکا» را سر می‌دهند

 ملت ایران با اقتدار شعار «مرگ بر آمریکا» را سر می‌دهند

به گزارش راگا نیوز به نقل از فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالعلی ابراهیمی در خطبه‌های نماز جمعه شهرری با اشاره به اقدامات برخی از مسئولان کشور خطاب به آن‌ها تاکید کرد از بدعت گذاشتن در حوزه سیاست بپرهیزید.

وی ادامه داد: متاسفانه اخیراً شاهد بودیم وزیری که استیضاح شد نمایندگان را به استعفا دادنش تهدید کرد و همچنین در برهه‌ دیگری شاهد بودیم که برخی از نمایندگان در اعتراض به بودجه سال 93 تهدید به استعفا کردند که این اقدامات زیبنده نیست و نباید با این عملکردهایمان بدعتی در کشور بگذاریم.

ابراهیمی تاکید کرد: مسئولان در جایگاه‌هایی که قرار دارند و اختیاراتی که به آن‌ها تنفیذ می‌شود هم باید سخن بگویند و هم سخن بشنوند.

امام جمعه موقت شهرری با اشاره به تحولات هسته‌ای عنوان کرد: طی روزهای اخیر شاهد اظهار نظرها و اهانت‌های مسئولان غربی به جایگاه و شان ملت ایران اسلامی بودیم و دیدیم که رئیس‌جمهور، مشاور رئیس‌جمهور و وزیر امور خارجه به جایگاه ملت غیور ایران اسلامی اهانت کردند.

وی بیان داشت: پیرو فرمایشات رهبر معظم انقلاب ما به مسئولانی که در خط مقدم مذاکره قرار دارند اعتماد داریم و مقام معظم رهبری نیز با فرمایشات خود ملت ایران را به وحدت کشاندند، اما این را باید به مسئولان متذکر شویم که نباید در برابر اهانت‌های مستکبران ساکت ماند.

امام جمعه شهرری با اشاره به اینکه امروز مسئولان غربی با اظهارات و عملکرد خودشان دلیل بی‌اعتمادی ملت ایران به آن‌ها برای همگان آشکار شده است، تصریح کرد: نمازگزاران ایران اسلامی و مردم غیور این کشور امروز خطاب به دشمنان نظام و مستکبران جهان می‌گویند «که ما به شما بی‌اعتماد هستیم، شما به ملت ما ظلم کرده‌اید و در طول 35 سال انقلاب از هیچ توطئه‌ای علیه ملت ایران فروگذار نبوده‌اید و ما به واسطه همه این جنایات و خیانت‌های شما همچنان شعار «مرگ بر آمریکا» را ادامه می‌دهیم.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.