آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

اولین روز رزمایش الی بیت المقدس در شرق استان تهران برگزار شد

رزمایش الی بیت المقدس در دلوار بوشهر

به گزارش راگانیوز به نقل از  مهر، اولین روز از رزمایش الی بیت المقدس همزمان با سراسر کشور از پیش از ظهر امروز در شهرستان های ورامین، پیشوا، قرچک، پاکدشت، فیروزکوه، دماوند و شهرری آغاز شد و همچنان ادامه دارد.

در این رزمایش بسیجیان شهرستان های شرق استان تهران ضمن سنجش آمادگی جسمانی خود، با مرور آموزش های دیده شده، آموزش های مورد نیاز را نیز خواهند دید.

حضور یکهزار بسیجی در رزمایش الی بیت المقدس

در شهرستان ورامین بیش از یکهزار بسیجی جان بر کف در قالب گردان های مختلف با حضور در اقبالیه، ضمن تجدید پیمان دوباره با آرمان های بلند معمار کبیر انقلاب اسلامی بر دفاع از تمامیت ارضی ایران اسلامی تا آخرین نفس تأکید کردند.

گردان های بیت المقدس حوزه ها ۶ حضرت سجاد(ع) و ۱۲ شهید مدرس در کنار گردان های بیت المقدس حوزه های یک حضرت قائم(عج) و ۱۳ رجب به عنوان های گردان های عمل کننده، در رزمایش الی بیت المقدس حضور دارند.

بسیجیان در میدان دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی قرار دارند

حجت الاسلام سید محسن محمودی در مراسم بدرقه نیروی های حاضر در این رزمایش در سپاه ناحیه ورامین حاضر شد و در سخنان کوتاهی ضمن تقدیر از حضور بسیجیان در این رزمایش اظهار داشت: حضور در این رزمایش نشان دهنده قدرت بسیجیان برای مقابله با تهدیدات احتمالی است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان های استان تهران افزود: امروز دشمن تلاش دارد تا با استفاده از تحریم های اقتصادی و تهدید، باور و اعتقاد ملت ایران را سست کند اما ملت ایران در ۳۶ سال گذشته نشان داده که همواره در کنار امام و رهبری قرار دارد.

وی ادامه داد: از شاخصه های یک بسیجی پیرو خط امام آن است که بسیجی باید در وسط میدان باشد و حضور بسیجیان در این رزمایش نشان دهنده آمادگی این نیروهای مردمی برای دفاع از ارزش های اسلامی و انقلابی است.

محمودی اضافه کرد: بسیجیان باید همواره هوشیار بوده و با بصیرت مثال زدنی خود پیرو خط رهبری و ولایت باشند و مانند ۳۶ سال گذشته در خط مقدم خنثی سازی توطئه های دشمنان قرار بگیرند.

حضور گردان های مختلف در رزمایش الی بیت المقدس

سرهنگ داود اصغری در حاشیه رزمایش الی بیت المقدس ورامین در جمع خبرنگاران اظهار داشت: گردان های بیت المقدس حوزه های یک حضرت قائم(عج) و ۱۳ رجب، گردان های بیت المقدس حوزه ها ۶ حضرت سجاد(ع) و ۱۲ شهید مدرس و گردان کوثر در این رزمایش حاضر هستند.

فرمانده سپاه ورامین افزود: رزمایش الی بیت المقدس به مدت دور روز در منطقه عمومی اقبالیه با حضور گردان های بیت المقدس برگزار می شود و مسئولان نیز در روزهای هفتم و هشتم اسفندماه در میان بسیجیان حاضر خواهند شد.

وی ادامه داد: بسیجیان اگرچه در زمینه های فرهنگی و مقابله با تهدیدات و جنگ نرم دشمن همواره در خط مقدم قرار داشته اما این رزمایش به منظور افزایش سطح توانمندی بسیج برای مقابله با تهدیدات احتمالی دشمن برگزار می شود.

حضور ۴۰۰ نیروی بسیجی در رزمایش الی بیت المقدس

در شهرستان فیروزکوه نیز رزمایش الی بیت المقدس با حضور بیش از ۴۰۰ نفر از نیروهای بسیجی و به مدت دو روز به منظور آموزش های تاکتیکی و رزمی در این شهرستان برگزار می شود

سرهنگ علی اکبر انارکی در حاشیه این رزمایش و در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بیش از ۴۰۰ نیروی بسیجی و جان بر کف در رزمایش الی بیت المقدس سال ۹۳ در شهرستان فیروزکوه شرکت کردند که برگزاری کلاس های آموزشی، آشنایی با رزمایش، پیاده روی شبانه و اجرای صبحگاه مشترک از جمله برنامه های این دو روز خواهد بود

فرمانده سپاه فیروزکوه افزود: نیروهای بسیجی آماده دفاع از تمامیت ارضی کشور هستند و این رزمایش بار دیگر اقتدار نیروهای جان برکف سپاه و بسیج را به معرض نمایش گذاشته و موجب ترس و وحشت دشمنان انقلاب اسلامی خواهد شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.