آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

دشمنان که بخواهند عرض اندام بکنند پاسخ قاطعی از ملت دریافت می‌کنند

به گزارش راگانیوز، حجت‌الاسلام سید علی شاهچراغی در خطبه‌های نماز جمعه شهرری پس از دعوت خود و همه نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: ایمان و تقوا تنها راه حل برون رفت از مشکلات و مصائب است.

امام جمعه شهرری با اشاره به برگزاری رزمایش عظیم پیامبر اعظم (ص) عنوان کرد: این رزمایش فقط گوشه‌ای از توان نظامی ایران اسلامی را به نمایش گذاشته است و پاسخ دندان‌شکنی به یاوه‌گویی‌های دشمنان نظام است.

وی ادامه داد: تمام تجهیزات نظامی ایران ساخته دست جوانان و متخصصان ایرانی و کاملا بومی است و این نشان از غیرت و همت بالای نسل امروز جوانان ایرانی دارد.

حجت‌الاسلام شاهچراغی با اشاره به سفر رئیس جمهور به استان مقدس قم تصریح کرد: در این سفر شاهد شاهد تعامل خوب دولت و مراجع با یکدیگر بودیم.

امام جمعه شهرری رفع مشکلات اقتصادی و بهبود وضعیت زندگی و معیشت مردم را از مهم‌ترین خواسته‌های مراجع از مسئولان برشمرد و تاکید کرد: دولت تمام تلاش و همت خود را برای رفع مشکلات اقتصادی مردم بکار ببندد.

وی در پایان با اشاره به سالروز تاسیس کمیته امداد امام خمینی (ره) خاطر نشان کرد: تاسیس و راه‌اندازی کمیته امداد یکی از اقدامات ارزشمند بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران است که آثار و برکات فراوانی برای جامعه دارد.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.