آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

ایستگاه جدید انتظامی در بخش کهریزک شهرستان ری افتتاح شد

در راستای ارتقای روز افزون امنیت پایدار شهری، یک ایستگاه جدید انتظامی در روستای تورقوزآباد بخش کهریزک شهرستان ری افتتاح شد.

سرهنگ ˈخلیل شهبازیˈ روز دوشنبه در حاشیه افتتاح این ایستگاه انتظامی در منطقه کهریزک شهرستان ری در گفت وگو با ایرنا، امنیت کنونی شهرستان ری را در حد قابل قبولی عنوان کرد و اظهار داشت: افتتاح این پاسگاه با هدف بهبود خدمات ارزشمند انتظامی بهتر به شهروندان ساکن بخش کهریزک صورت می گیرد.

وی با اشاره به گستردگی جغرافیایی شهرستان ری وهمچنین وجود ظرفیت های موجود اقتصادی و اجتماعی در جنوب شهرستان ری از جمله بخش کهریزک، افزود: این ایستگاه پلیس جدید با توجه به ظرفیت های موجود در منطقه تورقوزآباد بخش کهریزک افتتاح می شود.

سرکلانترشهرستان ری تصریح کرد: این ایستگاه جدید درکنارایستگاه های پلیس سه روستای فیروزآباد، گلحصار و قمصر واقع در بخش کهریزک که بهمن ماه سال 1392 به بهره برداری رسیده اند، تحت نظر کلانتری باقرشهر و کهریزک انجام وظیفه و به شهروندان خدمات انتظامی ارائه خواهند کرد.

شهبازی اظهارداشت: فرماندهی تهران بزرگ همواره به دنبال امنیت پایدار برای شهروندان در سطح استان تهران بوده و در حد توان خود خدمات ارزشمندی را به شهروندان تهرانی در حوزه های شهری و روستایی ارایه کرده است.

بخشدار کهریزک نیز درحاشیه افتتاح ایستگاه جدید انتظامی در روستای تورقوزآباد بخش کهریزک ضمن قدردانی از زحمات شبانه روزی نیروی انتطامی شهرستان ری گفت: ایجاد این ایستگاه انتظامی با توجه به موقعیت جغرافیایی روستای تورقوز آباد که در کنار اتوبان تهران قم واقع شده است ضروری به نظر می رسید.

ˈحسن شیخلرˈ در ادامه افزود: این ایستگاه انتظامی با مساعدت بخش انتظامی منطقه و در راستای نیاز شهروندان و پیگیری های مناسب فرماندار ویژه شهرستان ری و همچنین شهردار و اعضای شورای اسلامی بخش کهریزک به بهره برداری رسید.

رییس شورای بخش کهریزک شهرستان ری نیز با اشاره به وسعت و پراکندگی موجود در بخش کهریزک شهرستان ری افزود: افتتاح این ایستگاه های انتظامی از سوی نیروی انتظامی به طور حتم در تامین امنیت شهروندان نقش به سزایی خواهد داشت.

ˈحسین ترکاشوندˈ گفت: نیروی انتظامی تا کنون همکاری مناسبی با شهرداری و شورای اسلامی بخش کهریزک داشته و در حد بضاعت توانسته در راستای ارتقاء امنیت و آرامش خاطر شهروندان این منطقه گام های محکمی بردارد.

بخش کهریزک با مساحت تقریبی 500 کیلومتر مربع شامل دو شهر باقر شهر و کهریزک و همچنین دو دهستان و 55 روستا با جمعیتی بالغ بر 150 هزار نفر در دشت وسیع تهران بزرگ از توابع شهرستان ری واقع و حدود 21 درصد وسعت شهرستان ری را تشکیل می دهد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.