آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

برگزاری كميته اجرائي و امنيتي مراسم راهپيمائي روز جهاني قدس در شهرستان ری

در آستانه روز جهاني قدس و عيد سعيد فطر ، جلسه كميته اجرائي و امنيتي مراسم راهپيمائي روز جهاني قدس و نماز عيد سعيد فطر با حضور معاون سياسي و انتظامي فرماندار شهرستان ری و مسئولين ذيربط تشكيل شد.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري ويژه شهرستان ري ، سيد نعمت اله طباطبايي حضور در راهپيمايي روز جهاني قدس را يك تكليف الهي برشمرد و گفت: با توجه به شرايط كنوني مردم بي دفاع و مظلوم غزه و كشتار فجيع كودكان و زنان بر مسلمانان جهان واجب است تا ضمن حضور در راهپيمايي انزجار خود را از اقدامات جنايتكارانه رژيم غاصب صهيونيستي اعلام نمايند.

وي در ادامه افزود: پيرو فرمايش مقام معظم رهبري نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران همواره مدافع و حامي فلسطينيان خواهد بود و مقاومت تنها راه آزاد شدن فلسطين است و لذا بر ما به عنوان يك برادر مسلمان واجب است تا با حضور در اين راهپيمائي حمايت خود را از قيام شجاعانه و مظلومانه اين ملت اعلام نمائيم.

تامين امنيت راهپيمايان، تشكيل ستادهاي فرعي در سطح بخش هاي تابعه، دعوت از روساي ادارات ، نهادها جهت شركت در مراسم و انجام هماهنگي هاي لازم جهت استقرار وسايل نقليه جهت نقل و انتقال راهپيمايان و نمازگزاران از جمله موارد مطروحه در جلسه بود.

شايان ذكر است راهپيمايي روز جهاني قدس در شهرستان از ساعت 11 صبح روز جمعه 3 مردادماه 1393 از سه راه ورامين آغاز و در مصلي بزرگ ري واقع در آستان مقدس حضرت عبدالعظيم الحسني(ع) با قرائت قطعنامه و  اقامه نماز جمعه خاتمه خواهد يافت.

همچنين در اين جلسه با توجه به در پيش بودن عيد سعيد فطر مقرر گرديد تا نسبت به استقرار جايگاه نماز عيد فطر رعايت تدابير امنيتي، انتظامي و ترافيكي و همچنين تامين وسيله اياب و ذهاب نمازگزاران اقدام لازم به عمل آيد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.