آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

برگزاری نمایشگاه دفاع مقدس در شهرری

همزمان با هفته دفاع مقدس نمایشگاهی از اول مهرماه در میدان شهدای شاملو شهرری برگزار می‌شود.

خبرگزاری فارس: برگزاری نمایشگاه دفاع مقدس در شهرری

به گزارش  راگا نیوز به نقل از فارس منصور قادری بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران از برگزاری نمایشگاه دفاع مقدس در شهرری خبر داد و اظهار داشت: در این نمایشگاه نقش مردم و رزمندگان سلحشور در هشت سال دفاع مقدس با همکاری نهادها و دستگاه‌های اجرایی در بیش از 50 غرفه به نمایش گذاشته می‌شود.

مدیر خانه فرهنگ رازی با اشاره به قداست و بزرگداشت جنگ تحمیلی و پاسداشت آن، ادامه داد: از آنجایی که تبیین ارزش‌های دفاع مقدس یک وظیفه ی عمومی است، برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی می‌تواند در یادآوری حماسه آفرینی رزمندگان هشت سال دفاع مقدس برای نسل جدید و جوانان مؤثر باشد.

وی در ارتباط با این نمایشگاه، خاطرنشان کرد: این نمایشگاه با مشارکت شهرداری منطقه 20، سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران به مدت یک هفته در میدان شهدای شاملو برگزار می‌شود.

قادری با اشاره به این نمایشگاه ذکر کرد: هشت سال دفاع مقدس گنجینه‏‌ای است که تا مدت‌های طولانی می‌توان از آن استفاده کرد.

مدیر خانه فرهنگ رازی افزود: در این نمایشگاه مجموعه‌های از آثار که بیانگر ارزش‌های دفاع مقدس می‌باشد به نمایش و در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.

وی در پایان عنوان کرد: این نمایشگاه به مدت یک هفته از اول مهر ماه تا هفتم مهرماه از ساعت 8 تا 22 برای بازدید عموم دایر است.

این گزارش حاکی است، علاقمندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به خانه فرهنگ رازی واقع در 24 متری شهرری، خیابان بابک، خیابان پور حسینی، کوچه سمایی مراجعه کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.