آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

برگزاری همایش‌های عفاف و حجاب در شهرری

همزمان با روز ملی حجاب و عفاف صورت می‌گیرد

برگزاری همایش‌های عفاف و حجاب در شهرری

راگا نیوز: همزمان با روز ملی حجاب و عفاف همایش‌های محله‌ای عفاف و حجاب در جنوب تهران برگزار می‌شود.

 

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، همزمان با روز ملی حجاب و عفاف، همایش‌های عفاف و حجاب با حضور هزاران شهروند جنوب تهران در شهرری برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی ‌ـ اجتماعی شهرداری منطقه 20 امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران با اشاره به برگزاری همایش بزرگی با عنوان “نگاهی به مبانی حجاب در قرآن و معارف اهل بیت علیهم‌السلام” از برپایی نمایشگاه انواع چادرهای اسلامی در این منطقه خبر داد.

حبیب‌الله غفوری فرد با اشاره به این مطلب گفت: به مناسبت روز ملی حجاب و عفاف، 21 تیرماه نمایشگاه انواع چادرهای اسلامی در فرهنگسرای ولاء برپا می‌شود.

وی در ادامه بیان داشت: علاوه بر نمایش انواع چادرهای اسلامی غرفه‌هایی نیز به مشاوره رایگان و کتاب‌های مرتبط با موضوع حجاب و عفاف دایر است که علاقمندان می‌توانند از این خدمات بهره ببرند.

غفوری فرد همچنین به برپایی همایش بزرگ حجاب و عفاف با مشارکت خانه شهریاران جوان نیز اشاره کرد و یادآور شد: به منظور تبیین مسئله حجاب و عفاف و پاسخگویی به شبهات احتمالی همزمان با روز ملی حجاب و عفاف همایش بزرگی با عنوان نگاهی به مبانی حجاب در قرآن و معارف اهل بیت (ص) با حضور سخنرانان برجسته در فرهنگسرای ولاء برگزار می‌شود که پیش‌بینی حضور بیش از 400 نفر از علاقمندان شده است.

معاون فرهنگی‌ ـ اجتماعی شهرداری منطقه 20 با اشاره به اینکه ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه تاثیر به سزایی در تحکیم بنیان خانواده و ایجاد امنیت و سلامت جامعه دارد، خاطرنشان کرد:‌ کارگاه‌های آموزشی متنوعی با عناوین همسرداری، فرزندپروری، کاهش آسیب پذیری بانوان، مد و لباس اسلامی از تاریخ 15 تیرماه در سطح محلات و مجموعه شهربانو برگزار شده است که بالغ بر یک‌هزار و 200 نفر از بانوان از این خدمات آموزشی بهره برده‌اند.

وی در ادامه به برپایی اردوهای تفریحی و آموزشی ویژه بانوان سطح منطقه نیز اشاره کرد و اظهار داشت: با مشارکت سازمان فرهنگی و هنری برگزاری اردوی تفریحی برای 500 نفر از بانوان فعال و رابط شورایار این منطقه به مقصد بوستان پردیسان بانوان پیش‌بینی شده است.

معاون فرهنگی‌ ـ اجتماعی شهرداری منطقه 20 در پایان خاطرنشان کرد: تمام برنامه‌های روز ملی عفاف و حجاب با موضوع‌های، مبانی حجاب در قرآن و معارف اهل بیت علیهم‌السلام، عفاف و حجاب و تاثیر آن در تحکیم بنیان خانواده شامل همسرداری و فرزند پروری، پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در جامعه، محیط کار و میهمانی، ترویج سبک زندگی اسلامی ایرانی شامل ترویج مد و البسه اسلامی، ایرانی با توجه به رویکرد تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی و همچنین زیبایی‌های عفاف و حجاب اجرا می‌شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.