آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

ماه رمضان امسال ، شمیم آیات بهشتی در خانه فرهنگ آفتاب باقرشهر قرآن دوستان را سیرآب می کند .

مسئول خانه فرهنگ آفتاب خبرداد :

ماه رمضان امسال ، شمیم آیات بهشتی در خانه فرهنگ آفتاب باقرشهر قرآن دوستان را سیرآب می کند .
به گزارش  راگا نیوز به نقل ازروابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی باقرشهر ، غلامرضا حموله مسئول خانه فرهنگ آفتاب از برگزاری دوره های آموزش قرآن  کریم ویژه کودکان ، نوجوانان ، جوانان و بزرگسالان در دوقسمت خواهران و برادران خبر داد .
وی در ادامه اعلام داشت : این کلاسها با هدف ترویج فرهنگ قرآنی و آشنائی علاقمندان با شیوه های مختلف قرائت  برگزار می شود و عاشقان قرآن کریم می توانند تا 29 تیرماه که مصادف با آخرین روز ماه مبارک شعبان می باشد در این کلاسها ثبت نام نمایند .
مسئول خانه فرهنگ آفتاب  افزود : این کلاسها در 4 رده سنی برگزار می گردد و طالبان پیام وحی می توانند در 4 رشته قرآنی قرائت ، روخوانی ، روان خوانی و تجوید که با حضور مربیان مجرب تحصیلکرده در حوزه و دانشگاه تشکیل می گردد استفاده نمایند
وی ضمن اشاره به استقبال بسیار خوب خانواده ها از کلاسهای کلبه خلاقیت ، گفت :  بیش از 110 کودک در سنین 4 تا 10 سال در این کلاسها  ثبت نام کرده اند و از دوره های آموزشی متنوع و مفید آن استفاده می نمایند و ما به دلیل محدودیتهای مکانی نتوانستیم تعداد بیشتری را جذب نمائیم .
خانه فرهنگ آفتاب شهرداری باقرشهر  در سال 1382 تاسیس گردیده و در حال حاضر در باقرشهر ، بلوار غدیر جنب بانک ملی ایران و با شماره تلفن های  55200423- 55202467 پاسخگوی علاقمندان می باشد .
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.