آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

تابلوهای غیرمجاز تبلیغاتی در جاده ورامین جمع‌آوری شد

از سوی شهرداری منطقه 20

تابلوهای غیرمجاز تبلیغاتی در جاده ورامین جمع‌آوری شد

راگا نیوز: تابلوهای غیرمجاز تبلیغاتی در جاده ورامین از سوی شهرداری منطقه 20 جمع آوری شد.

 

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، پیش از ظهر امروز تابلوهای غیرمجاز تبلیغاتی در جاده ورامین از سوی شهرداری منطقه 20 جمع‌آوری شد.

شهردار ناحیه 7 شهرری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران در این ارتباط گفت: به منظور رفع آلودگی‌های بصری و بهبود کیفیت منظر شهری، اداره فنی و ترافیک ناحیه 7 با همکاری واحد 137 و اداره موتوری سنگین منطقه و اداره راه و ترابری شهرستان ری نسبت به جمع‌آوری تابلوهای غیرمجاز تبلیغاتی در محور شهرری ‌ـ ورامین ابتدای ورودی روستای چال‌طرخان اقدام کرد.

عطاءالله حسینی با اشاره به اینکه در آینده نزدیک حذف زوائد فیزیکی در محور خاوران انجام می‌شود، اظهار داشت: با توجه به وسعت و استقرار شهرداری ناحیه 7 در حریم شهر تهران و مساعد بودن زمینه جهت سوءاستفاده برخی افراد برای تخلیه غیر مجاز خاک و نخاله در حاشیه‌های این ناحیه، به همت اداره خدمات شهری ناحیه با به کارگیری ادوات سنگین از قبیل لودر، کامیون و تراکتور نسبت به جمع‌آوری و پاکسازی حاشیه جاده خاوران اقدام شد.

وی در ادامه ضمن تاکید بر اهمیت پاکسازی المان‌های شهری، رنگ آمیزی مخازن و زیر مخزنی‌ها در سطح روستاها را از اقدامات واحد زیباسازی عنوان کرد و افزود: به منظور رفع آلودگی‌های بصری و بهبود کیفیت منظر شهری، نسبت به اجرای مواد پوشاننده به متراژ 400 متر در روستای قاسم‌آباد تهرانچی اقدام شد.

این گزارش حاکی است، ناحیه 7 شهرداری منطقه 20 در محدوده حریم و خارج از محدوده این منطقه واقع شده است که 14 روستای زیر پوشش دارد و شهرداری منطقه 20 به منظور رفاه حال ساکنان اقدام به ارائه خدمات شهری، اجتماعی و عمرانی در آن محدوده می‌کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.