آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

بهبود سیمای بصری مبادی ورودی به جنوب تهران

راگا نیوز: معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه 20 گفت: به‌منظور بهبود سیمای بصری مبادی ورودی این منطقه، ورودی بزرگراه آزادگان به خیابان فدائیان اسلام زیباسازی شد.

 

سعید شیرازی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران، با اشاره به اهمیت سیمای بصری مبادی ورودی، از زیباسازی ورودی بزرگراه آزادگان در این منطقه خبر داد.

معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه 20 با اشاره به نصب پایه پرچم 60 متری جمهوری اسلامی ایران در مجموعه فرهنگی ورزشی قمر بنی‌هاشم (ع) واقع در خیابان فدائیان اسلام خاطرنشان کرد: در راستای زیباسازی ورودی بزرگراه آزادگان به خیابان فدائیان اسلام، 600 مترمربع نقاشی دیواری، 3 هزار و 500 مترمربع مواد پوشاننده، نصب 34 پایه پرچم جمهوری اسلامی در پل سیمان، رنگ آمیزی و شستشوی علائم ترافیکی و نمای ظاهری 232 واحد تجاری انجام شد.

وی منطقه 20 را به عنوان جنوبی‌ترین منطقه شهر تهران برشمرد و تصریح کرد: این منطقه از بزرگراه آزادگان سه ورودی دارد که به خیابان‌های فدائیان اسلام، شهرزاد و شهید رجایی منتهی می‌شود.

شیرازی در ادامه به نصب 11 تابلوی خوش آمدگویی به مسافران در مبادی ورودی این منطقه اشاره کرد و اظهار داشت: سه‌راه ترانسفو، جاده ورامین، بلوار شهرزاد، خیابان فدائیان اسلام، خیابان شهید رجایی و ابتدای صالح‌آباد از جمله مبادی ورودی منطقه 20 محسوب می‌شوند که تابلوهای طرح جدید خوش آمدگویی در آن نقاط نصب شده است.

معاون امور شهری و فضای سبز شهرداری منطقه 20 به موقعیت مذهبی و تاریخی شهرری اشاره کرد و اظهار داشت: تابلوهای مورد اشاره که ورود و خروج از محدوده جغرافیایی منطقه را اعلام می‌کند، به منظور زیباسازی نمای بصری ورودی‌های شهر بهسازی شده و این درحالی است که ورودی‌های خیابان ترانسفو و جاده ورامین از جمله ورودی‌های شهر تهران نیز محسوب می‌شوند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.