آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

بهره‌برداری از پل روگذر تقاطع بزرگراه امام علی(ع) و شهید کریمی

به گزارش راگانیوز، منصور کتانباف دقایقی پیش در جمع خبرنگاران از کاهش بار ترافیکی بزرگراه شهید کریمی در منطقه 20 خبر داد و اظهار داشت: تقاطع غیرهمسطح بزرگراه امام علی(ع) در ورودی منطقه 20 با بزرگراه شهید کریمی دارای سه پل روگذر است، که دومین پل آن فردا صبح به بهره‌برداری می‌رسد.
کتانباف

وی کاهش بار ترافیکی بزرگراه شهید کریمی را از مهمترین پیامدهای این گشایش مسیر برشمرد و گفت: این دوربرگردان غیرهمسطح، مسیر غرب به شرق بزرگراه شهید کریمی را به مسیر شرق به غرب همین بزرگراه متصل کرده است.

شهردار منطقه 20 با بیان اینکه پل روگذر تقاطع غیرهمسطح بزرگراه امام علی(ع) و شهیدکریمی به‌ طول 800 متر از سوی سازمان مهندسی شهرداری تهران اجرا شده است، افزود: تأمین روشنایی مسیر، احداث فضاهای سبز حاشیه‌ای و تأمین ایمنی ترافیکی با نصب تابلوهای هشداری و شناسایی مسیر نیز از اقدامات مدیریت شهری منطقه 20 در این پروژه است.

وی ادامه داد: با بهره‌برداری از این دوربرگردان غیرهمسطح، دوربرگردان مقابل جایگاه CNG مسدود می‌شود.

شهردار منطقه 20 با بیان اینکه نخستین پل مجموعه پل‌های روگذر تقاطع بزرگراه شهید کریمی و امام علی(ع) همزمان با بهره‌برداری بزرگراه امام علی (ع) زیر بار ترافیک رفته است، یادآور شد: توسعه بزرگراهی و افزایش ایمنی ترافیکی از مهمترین پروژه‌های شهری است که همچنان در دستور کار مدیریت شهری منطقه 20 قرار دارد.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.