آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

بیش از 29هزار نفر در انتخابات شورایاری محلات شهر ری شرکت کردند

 به گزارش راگانیوز’مهدی مجیدی’ با اشاره به اینکه 610 کاندیدای انتخابات در فضایی سالم و محلی روز جمعه با مشارکت مردم به رقابت پرداختند، اظهار داشت: برگزاری انتخابات در نهایت دقت و با استقبال خوب مردم برگزار شد.

وی مشارکت حداکثری شهروندان در چهارمین دوره انتخابات شورایاری های محلات را در نتیجه اقدامات اثرگذار شورایاران سومین دوره برشمرد و ادامه داد: با شور و هیجانی که بر اثر تبلیغات میدانی در محلات به وجود آمده بود روز جمعه 22 اسفند، نیز شاهد حضور خوب شهروندان در پای صندوق های آرا بودیم.

مجیدی تصریح کرد: از بین 117صندوق انتخابات در بیست محله شهرری بیش از 29 هزار و 350 نفر شرکت کردند.

وی با بیان اینکه در چهارمین دوره انتخابات شورایاران محلات 140نفر بعنوان عضو اصلی و 60 نفر بعنوان علی البدل از میان نامزدها انتخاب و توسط شورای اسلامی شهرتهران معرفی خواهد شد، اظهار کرد: انتخابات شورایاری در محلات به نمایش گذاشتن مردم سالاری دینی در همه بخش ها و عرصه ها است.

مجیدی به اهمیت نقش شورایاران به عنوان بازوان اجرایی درکنار مدیریت شهری خاطر نشان کرد: شورایاران با احصاء مشکلات محله، برنامه عمل محلات را تهیه می کنند که با توجه به اینکه این برنامه بر براساس خواسته ها و نیازهای شهروندان طراحی شده است، افزایش رضایتمندی شهروندان را به دنبال دارد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.