آرشیو انعکاس
برای دسترسی به بخش های اصلی سایت از این قسمت استفاده کنید

تغییر رویکرد شهرداری تاثیر بسزایی در فرهنگ شهروندان دارد

راگانیوز شهرری- شهردار منطقه 20 گفت: تغییر رویکرد شهرداری تاثیر بسزایی در فرهنگ عمومی شهروندان در تمام عرصه های اجتماعی و اقتصادی دارد.

 

به گزارش راگا نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 20 تهران، ˈمنصور کتانبافˈ در نخستین ستاد هماهنگی دومین همایش بزرگ روباتیک بر لزوم کاربردی کردن مباحث شهری نظیر محیط زیست، حمل و نقل عمومی، مدیریت بحران و بافت فرسوده در این همایش و ساخت روبات ها تاکید کرد.

وی افزود: در دومین همایش بزرگ روباتیک شهر تهران با استفاده از ظرفیت های موجود منطقه زمینه بهتری برای مطرح کردن دغدغه اصلی مدیریت شهری با هدف ارتقا سطح کیفی زندگی شهروندان فراهم کنیم.

وی از مباحث مهم شهری نظیر تفکیک پسماندها از مبدا که با صرف هزینه زیادی همراه است، حمل و نقل عمومی که به یکی از معضلات شهری، مدیریت بحران و مقابله با حواث طبیعی و بافت فرسوده که موجب بروز مشکلاتی در امداد رسانی خودروهای اورژانس، آتش نشانی و … دانست و گفت: باید در این همایش روبات ها کاربردی بهره ببریم.

وی بحث تغییر نگرش شهروندان و مدیران به شهرداری یک سازمان صرفا خدماتی به نهادی اجتماعی را از دیگر موضوعات این همایش اعلام کرد و افزود: تغییر رویکرد شهرداری بر رفتارهای اجتماعی و مسائل فرهنگی شهر تاثیر گذار بوده است.

شهرداری منطقه 20 تاکید کرد: در دوره سوم مدیریت شهری توجه به بحث مدیریت محله، ایجاد سراها و کانونهای محله، احترام به حقوق شهروندان و قانون گرایی مورد توجه جدی قرار گرفته و برگزاری همایش هایی نظیر روباتیک علاوه بر تفریح و سرگرمی باید در راستای ارتقاء آگاهی کودکان و نوجوانان و رفع مشکلات شهری سوق داده شود.

همچنین مسابقات محله ای، منطقه ای مناطق 22 گانه شهر تهران در 374 محله در مهر و آبان ماه سال جاری برگزارشد و مسابقات نهائی با رقابت تیم های منتخب در روزهای اول و دوم اسفند ماه سال جاری همانند سال گذشته در ورزشگاه مدرس برگزار می شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.